Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Telefon, na który składane jest zamówienie, nie jest już dla mnie dostępny.
Jak zmienić numer dostawa?
Numer telefonu zmienisz w zakładce Dane konta:
Zmieniono w zakładce, ale czy dostawa to zobaczy?
Jak zmieniłeś już po zakupie, to nie. Teraz musisz skontaktować się ze sprzedającym i podać mu właściwy.
@Client:91927293 z 1.06 masz dwa zamówienia. Jedno zamówione do paczkomatu i tutaj informacja o odbiorze przesyłki zostanie wysłana też na Twój adres e-mail, więc nie powinieneś mieć problemu z odbiorem. Możesz skontaktować się z InPostem pomoc@inpost.pl podając numer przesyłki, który znajdziesz w tej zakładce po rozwinięciu szczegółów zakupu w części Twoja przesyłka i poprosić o wysłanie SMSa i/lub e-maila na prawidłowe dane. Tak samo w przypadku drugiego zamówienia, najlepiej skontaktować się z firmą kurierską i poinformować o zmianie numeru telefonu, ponieważ obie przesyłki zostały już do Ciebie nadane, więc sprzedający nie zmieni tych danych.