Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam sweter alpaka i zamówienie zostało wysłane na mój adres w Niemczech.[edycja].Niestety Firma DPD trzy razy dostarczyła przesyłkę pod inny adres i przesyłka została zwrócona do nadawcy. Chciałabym się dowiedzieć czy przesyłka zostanie wysłana jeszcze raz?
@Client:94445920 - Łatwo dzieli się Pani swoimi danymi osobowymi...
@Client:94445920 Tak, w te sytuacji sprzedawca ma obowiązek nadać przesyłkę ponownie, na prawidłowy adres. To on odpowiada za paczkę do czasu, aż kupujący ją otrzyma. Odpowiada także za wszelkie nieprawidłowości leżące po stronie przewoźnika, czyli swojego podwykonawcy. Warunek jest jeden - podałaś prawidłowy adres dostawy. Gdyby sprzedawca nie dostarczył towaru lub nie zwrócił całej wpłaty, daj znać.
Wiedziałaś że firma DPD dostarczała przesyłkę pod inny adres i nie kontaktowałaś się w tej sprawie telefonicznie z przewoźnikiem?
Jeśli była najdrobniejsza wątpliwość w podanym adresie dostawy to musisz pokryć koszty ponownej wysyłki i zwrotu zamówienia, oraz wszystkie inne koszty, które sprzedawca poniósł.