anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy muszę dokonać ZWRÓĆ ZAKUP" przez Szczegóły zakupu, jeśli już zwróciłem towar w skepu?

Client:70615725
#7 Wielbiciel#

Kupiłem notebook, z dostawą do sklepu w naszym mieście.
W nurcie tygodnia notebook źle pracował, potem przestał włączać się.
Zwróciłem notebook w punkcie gdzie jego zabierał i otrzymał na ręce "Protokol przyjecia serwisowego...".

Pytanie, czy należy mi dokonać "ZWRÓĆ ZAKUP" przez Szczegóły zakupu?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:70615725 jeśli dobrze rozumiem, to zgłosiłeś już reklamację, więc nie ma konieczności zgłaszania jej dodatkowo w systemie Allegro 🙂 Poczekaj proszę na decyzję reklamacyjną od sprzedającego. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:70615725
#7 Wielbiciel#

OK, dzięki, będę czekać 😊
Czy po podjęciu decyzji po prostu dostanę zwrot pieniędzy, czy to jakoś pojawi się w systemie Allegro?

oznacz moderatorów