Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Otrzymałem uszkodzone biurko. Po zgłoszeniu problemu sprzedawcy kontakt się urwał. Dostałem propozycję od allegro o złożenie wniosku do programu ochrony kupujących. Mam pytanie co wtedy mam zrobić z biurkiem? Odsyłać jest to dość kłopotliwe, nie brałem tego pod uwagę i wyrzuciłem kartony bo myślałem że sprzedający wyśle mi uszkodzony element. Chcący teraz to wysłać muszę kupić kartony i jakieś wypełnienie A wątpię żebym dostał za to rekompensatę.
Nie musi być oryginalnego opakowania, poza tym POK jest wewnętrznym programem allegro niezależnym od sprzedającego więc jeżeli nie poproszą nie musisz niczego odsyłać.
Nie chodzi mi o oryginalność, tylko żeby to odesłać musiałbym specjalnie jechać kupić jakieś kartony plus dodatkowe wypełnienie i nie sądzę że uda mi się mebel zabezpieczyć tak żeby się nie uszkodził w czasie transportu. Poprostu nie chce ponosić dodatkowych kosztów których pewnie nikt mi nie zwróci A napewno nie sprzedający bo pomimo otwarcia dyskusji łącznie z pomocą allegro przestał odpowiadać
Jeżeli nie masz kontaktu to jak masz zwrócić, w większości towar zostaje u ciebie, ale jeżeli sprzedający zostanie ukarany i dojdzie do takiej sytuacji to on ponosi koszty odesłania (zwraca ci po odesłaniu) tak działa uznana reklamacja.
@LEW433 Po raz kolejny się mylisz. Ile to już razy? Czy nie najwięcej na tym forum? Tym razem mylisz brak obowiązku zwrotu towaru w oryginalnym opakowaniu przy konsumenckim odstąpieniu od umowy, ze zwrotem towaru w ramach reklamacji z powodu wad.
@Client:50609511 Jeśli POK Ci wypłaci pieniądze i otrzymasz info, że sprzedawca nie poniesie konsekwencji, niczego nie musisz odsyłać. Biurko jest Twoje. Jeżeli jednak sprzedający poniesie konsekwencje i będzie musiał oddać pieniądze do POK, może się domagać od Ciebie zwrotu biurka, ale tylko na własny koszt. Musi Ci więc przesłać pieniądze na opakowanie i odesłanie towaru lub musi odebrać towar własnym staraniem, własnym transportem.