Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam zakupiłem kompresor
Kraft & Dele model KD1483
Po długich męczarniach z próbą odpalenia go po prawie 10 min załapał i okazało się że nie pompuje jak twierdzi sprzedający w opisie do 10 bar tylko do 7,5 bar. Co więcej w kompresorze jest założony zawór bezpieczeństwa dostosowany do 8 bar, więc więcej kompresor nie nabije. Po drugie zbiornik ma ok. 84L zamiast deklarowanych w opisie 100L.....
Dziś czyli na drugi dzień ponownie próbowałem go odpalić i ponownie cały czas wybija bezpiecznik na silniku i nie chce ruszyć.
Tak więc urządzenie nie posiada deklarowanych w opisie wartości, i co więcej zwyczajnie nie działa... A w opisie zwrotów czytam, że mam go wysłać z powrotem na własny koszt, co uważam za bezczelne.
PS: nie kontaktowałem się jeszcze ze sprzedawcą bo chciałem wcześniej wiedzieć co i jak.
Proszę o pomoc
@Danielsnm1 odsyłasz na reklamację i czekasz na finał ma 14 dni jak uzna oddaje za odesłanie i to co wpłaciłeś 🙂 Najpierw napisz w dyskusji że składasz reklamację i działaj 🙂
Poprawnie pisze zwrot jest na Twój koszy tyle że to nie to samo co reklamacja 🙂
@Danielsnm1 Możesz zrobić zwrot bez podania przyczyny przy zakupie konsumenckim, 14 dni.
Ale czy wtedy nie przyśle mi tego samego naprawionego, który nadal nie będzie zgodny z tym co chciałem kupić? Ja po prostu nie chcę tego urządzenia, bo to nabijanie klienta w butelkę. Jak mam się bujać w wzajemne odsyłanie to po prostu wolę zwrócić bezpowrotnie na swój koszt.
@Danielsnm1 Tak wysyłasz na własny koszt, ale po uznaniu reklamacji sprzedawca musi Ci oddać. Napisz że to reklamacja z rękojmi i że towar niezgodny z opisem, żądasz zwrotu gotówki. Tu przeczytaj: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/
Dokładnie jak pisze Ci lew433 . Możesz się wcześniej skonsultować ze sprzedawcą odnośnie zwrotu - może on odebrać taniej sprzęt. Jednak nie zwracaj towaru jako "odstąpienie od umowy bez podania przyczyny". W takim przypadku będziesz musiał zwrócić towar bez oznak używania - w przeciwnym wypadku sprzedawca może Ci obniżyć kwotę zwrotu.
@LEW433 Przy reklamacji, nawet jeśli sprzedawca ją uzna, nie musi oddawać pieniędzy, może towar naprawić lub wymienić i to on o tym decyduje - przeczytaj informacje z linku, który podałeś, wtedy może zrozumiesz.
@LEW433 źle pisze. Jeśli nie chcesz tego urządzenia, musisz odesłać jako zwrot bez podania przyczyny w ciągu 14 dni. Nie składasz wtedy żadnych reklamacji, nie opisujesz wad, tylko zwracasz bez podania przyczyny - NA SWÓJ KOSZT. Jeżeli jednak odeślesz w ramach reklamacji, sprzedawca nie musi Ci oddawać pieniędzy za kompresor, tylko może go w pierwszej kolejności naprawić lub wymienić na sprawny i zgodny z opisem. Jeśli to zrobi, odeśle Ci kompresor i zwróci koszt Twojego odesłania do reklamacji. W formularzu zwrotu wyraźnie zaznacz, czy jest to zwrot bez podania przyczyny, czy reklamacja z rękojmi. Przy reklamacji określasz wady.