Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Lika95 Sprzedający ma prawo dbać o swoją opinię.
Zasadnicze pytanie jest takie co dokładnie miało miejsce i czego dotyczy komentarz bo są sytuacje, gdzie taki komentarz nawet zgodny z faktycznym przebiegiem sytuacji może być podstawą do podjęcia działań prawnych przez sprzedającego.
Generalnie jednak nie masz się czym przejmować bo jeśli wyskoczył z taką kwotą to oczywiste, że jest ona z D... i chce Cię po prostu nastraszyć.
"Zero kontaktu ze sprzedającym. Opóźniona dostawa bez uprzedzenia. Rozwiązanie problemu po założeniu dyskusji z allegro ."
Od cała opinia z łapka w dół z jakością na 3 i obsługa 1
@Lika95 ma do tego prawo bo wszystkim nam gwarantuje to Konstytucja ,jeśli zatem nie wypaczyłać wizerunku sprzedawcy wystawiając ocenę nie masz się czym martwić .
Taki temat na dwoje babka wróżyła. Nie sądzę aby był jakiś zapis w regulaminie Allegro który to jasno precyzuje. Sprzedawca ma prawo skierować sprawę do sądu, ma prawo żądać tej absurdalnej sumy, ale oczywiście tego nie zrobi. Przed złożeniem sprawy do sądu zaleca się aby poinformować drugą stronę o swoich roszczeniach. Takimi wiadomościami nie należy się w ogóle przejmować i tyle.
"Zero kontaktu ze sprzedającym. Opóźniona dostawa bez uprzedzenia. Rozwiązanie problemu po założeniu dyskusji z allegro ."
Od cała opinia z łapka w dół z jakością na 3 i obsługa 1
Jeżeli komentarz jest zgodny z przebiegiem transakcji, nie obraża to nie ma się czym przejmować.
Co na to Allegro? Na to zastraszanie?
Podaj nick handlarza 🙂
@Client:104371448 tu nie wolno podawać cudzych danych osobowych łącznie z nickiem , ALE 😁 numer oferty można 🤣