Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedawca mi zwrócił pieniądze a teraz nie mam ani towaru ani pieniedzy
To zwrócił czy nie zwrócił?
Odzyskasz. Pisz tu; karty@allegro.pl
W przypadku skorzystania przez Użytkownika z uprawnienia do zwrotu (odstąpienia od umowy) Towarów nabytych w Serwisie, opłaconych Kartą Podarunkową, kwota stanowiąca równowartość zwróconego Towaru zostanie zwrócona Użytkownikowi. Jeżeli Użytkownik nie otrzyma zwrotu w postaci nowej Karty Podarunkowej o wartości pierwotnej, każdorazowo powinien skontaktować się z Wydawcą na adres karty@allegro.pl.
@borocek_2009, jest tak, jak mówi @xyz96 - jeśli nie otrzymałeś zwrotu w postaci nowej karty podarunkowej o wartości pierwotnej, napisz proszę na wskazany adres mailowy. Dodam tylko, że Regulamin korzystania z kart podarunkowych znajdziesz tutaj.