Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@abes69 podaj proszę numer zamówienia, którego to dotyczy.
3d198cf0-9524-11ee-8ddf-a5a1e111b80a
zwrot po terminie możliwy jedynie za zgodą sprzedawcy, to wyłącznie jego dobra wola.
Ja natomiast jestem ciekawa, co w tej chwili sprawdza moderacja prosząc o numer zamówienia...
A co Ci daje wygenerowanie kodu zwrotu, tak taki zwrot jest możliwy za zgodą sprzedającego i jego odpisanie bo coś tam w systemie to ......manipulacja, musi odpisać wyraża zgodę na zwrot albo nie.
Aby,dokonać takiego zwrotu musisz mieć wiadomość od sprzedawcy zawierajacą jasną deklarację że zgadza się na zwrot po odesłaniu i sprawdzeniu stanu produktu na konkretny adres wtedy możesz odesłać wysyłką wlasną rejestrowaną.
@abes69 dziękuję! Sprzedający prowadzi sprzedaż w ramach One Fulfillment by Allegro, w takim przypadku przy zwrotach sprawdzamy, czy kupujący miał możliwość odstąpienia (między innymi czy zmieścił się w udostępnionym przez sprzedającego czasie na zwrot).
Sprzedający mógłby się skontaktować w tej sprawie z magazynem, ale ta decyzja należy do niego.