anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy po upływie czasu na zwrot jest jakaś szansa na zwrot produktu ?

abes69
#7 Wielbiciel#
  • Witam, miałem bardzo niemiłą sytuację i 2 tygodnie temu wylądowałem w szpitalu po przyjściu do domu zauważyłem ,że zapomniałem dokonać zwrotu produktu, niestety czas na zwrot minął wczoraj, a co za tym idzie nie ma już formularza zwrotu, produkt nie używany sprawdzony tylko czy wszystko ok, jest jeszcze jakaś szansa żeby dokonać zwrotu, mogę wysłać paczkomatem w trybie natychmiastowym na własny koszt. pozdrawiam Sebastian.” taką wiadomość wysłałem sprzedającemu odpisał ,że jak wyśle im paczkę na własna rekę to magazyn allegro nie będzie w stanie zarejestrować paczki zwrotnej po dacie, zwracam się do allegro czy można wygenerować kod zwrotu przynajmniej na 1 dzień, żebym miał możliwość wygenerowania kodu zwrotu.Czy allegro jest mi wstanie wygenerować kod zwrotu ?
oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@abes69 podaj proszę numer zamówienia, którego to dotyczy.

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

abes69
#7 Wielbiciel#

3d198cf0-9524-11ee-8ddf-a5a1e111b80a

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

zwrot po terminie możliwy jedynie za zgodą sprzedawcy, to wyłącznie jego dobra wola.

Ja natomiast jestem ciekawa, co w tej chwili sprawdza moderacja prosząc o numer zamówienia...

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A co Ci daje wygenerowanie kodu zwrotu, tak taki zwrot jest możliwy za zgodą sprzedającego i jego odpisanie bo coś tam w systemie to ......manipulacja, musi odpisać wyraża zgodę na zwrot albo nie.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Aby,dokonać takiego zwrotu musisz mieć wiadomość od sprzedawcy zawierajacą jasną deklarację że zgadza się na zwrot po odesłaniu i sprawdzeniu stanu produktu na konkretny adres wtedy możesz odesłać wysyłką wlasną rejestrowaną. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@abes69 dziękuję! Sprzedający prowadzi sprzedaż w ramach One Fulfillment by Allegro, w takim przypadku przy zwrotach sprawdzamy, czy kupujący miał możliwość odstąpienia (między innymi czy zmieścił się w udostępnionym przez sprzedającego czasie na zwrot). 
Sprzedający mógłby się skontaktować w tej sprawie z magazynem, ale ta decyzja należy do niego. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów