Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W tym tygodniu kupiłam przez alegro podgrzewacz Iqos ,na alegro zapłaciłam 135 zł a paragon mam na -99 zł .Pisałam do pana sprzedawcy o sprostowanie paragonu .Pan mi odpisał ze alegro bierze prowizje i dlatego jest 135zl ,czy tak jest naprawdę ?tak to działa ?
Tak paragon jest za 1 zł a ja zapłaciłam z wysyłką 160 zł i paragon jest nie zgodny z rzeczywistością i pan ma odpowiedz na wszystko ze szukam problemów sama których nie ma
Ten sprzedający jest osobą prywatną i nie wystawia paragonów. Kupił ten przedmiot w sklepie producenta za jakieś punkty czy zniżki, które mu przysługiwały i sprzedaje go na Allegro. Nie jest firmą, nie wystawia dokumentów sprzedaży... Paragon, który widoczny jest powyżej to dokument jaki został wydany przez sklep producenta i został dołączony do paczki jako rzecz niezbędna do skorzystania z gwarancji producenta. To nie jest dowód zakupu do tej transakcji, tylko narzędzie służące do rejestracji produktu u producenta.
Ten sprzedający to nie firma - sprzedaje prywatnie
Kto jest wystawcą paragonu?
czy aby Sprzedawca?
@Client:57437344 źle się do tego zabierasz
sprzedawca wydał Ci paragon z jakim nabył produkt byś miał prawo do gwarancji
u producenta, więc starał się Ci ułatwić późniejszą reklamację z tytułu gwarancji
i tyle
mógł tego nie robić
@MrMarco ma rację
jak chcesz być złośliwy zgłoś do skarbówki niezarejestrowaną działalność gospodarczą tego Sprzedawcy niech go sprawdzą czy rozlicza podatki
Właściwie to tak jest. Kupujesz od osoby prywatnej która na dobrą sprawę mogła nie dołączać dowodu zakupu do paczki. Sprzedający chciał Ci zrobić przysługę, żebyś a) miał pewność, że to produkt oryginalny b) mógł skorzystać z gwarancji producenta a Ty się ciskasz o ten paragon. Może następnym razem warto sprawdzić czy sprzedający jest przedsiębiorcą skoro ten paragon jest dla Ciebie tak istotny?
@MrMarco @RED dobrze tutaj opisują sprawę.
Sprzedający sprzedaje jako osoba prywatna, udostępnił paragon zakupu (kupił go sobie w sklepie i nie ważne na jakiej podstawie i za ile) aby kupujący mógł otrzymać gwarancję na towar, i tyle. To była jego dobra wola.
Można mieć zarzuty jedynie co do wysokości kosztów transportu. Powinien udostępnić wysyłkę paczkomatem. Koszt 25zł za wysyłkę tego przedmiotu równa się kosztowi wysyłki np. jakiejś obudowy komputerowej (czasami sprzedaje) w znacznie większym opakowaniu.
@Client:57437344 widzę i jak rozumiem wystawiłaś negatywny komentarz temu sprzedającemu? Aczkolwiek nie dodałaś żadnego komentarza do tej negatywnej oceny. To jest błąd!
Ten komentarz jako, że sprzedający posiada sporo innych komentarzy - wszystkie pozytywne może świadczyć, że specjalnie wystawiono mu ten komentarz lub klient bardzo mocno nagiął tą opinie, właściwie pod wpływem swojego "widzimisię".