Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy sprzedawca jest zobowiązany zwrócić pieniądze za zakup, jeśli produkt jest wadliwy, mimo że od daty zakupu minęło już ponad miesiąc? Jakie kroki może podjąć sprzedawca w tej sytuacji?
Dziękuję za pomoc.
@ewpowerwardrobe Sprzedający odpowiada przez dwa lata od daty sprzedaży z tytułu niezgodności towaru z umową.
Przy pierwszej reklamacji (uznanej) to sprzedający decyduje o sposobie jej realizacji - naprawa / wymiana / zwrot.
Przy drugiej reklamacji kupujący ma prawo żądać zwrotu środków.
@ewpowerwardrobe Nie koniecznie, to jest reklamcja jak towar jest wadliwy, przy pierwszej reklamacji może zwrócić Ci śrdoki może naprawić może zaproponować inne rozwiązanie.
@ewpowerwardrobe jeśli jest to pierwsza reklamacja, nie ma obowiązku zwracać kasy, od 1 stycznia 2023 r. sprzedawca wybiera czy naprawi - wymieni a jak się nie da lub nie opłaca odda kasę 😞 oczywiście piszemy o sprzedaży B2C !