Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
sprzedajacy napisał ze za zwrot każdej przesyłki allegro pobiera 8.99 PLN od niego czy to prawda? (przesyłka nie zostala odebrana z paczkomatu i sprzedawca kaze zaplacic 2 razy 8.99 pln za dodatkowe wyslanie przedmiotu) bede wdzieczna za odpowiedz
@Client:53567187 Jeśli towar został zakupiony i wysłany a kupujący go nie odebrał, to sprzedawca ma prawo żądać zwrotu jego ceny dostawy jaką płacił kupujący. Jeśli Ty miałeś smarta i darmową wysyłkę a kupujący został nią obciążony to powinien dostać jej zwrot od tego co go nią obciążył, czyli Allegro a Allegro może chcieć od Ciebie zwrotu tego kosztu.
@Client:53567187 Temat poruszany, nierozstrzygnięty. Jeżeli był to zakup z Smartem i nie odebrałeś, to dotychczas nic cię to nie kosztowało.
@Client:53567187 InPost nie pobiera opłaty za powrót paczki. Jeśli chcesz ponownej wysyłki, powinnaś zapłacić 1 x 8.99 zł
Dotyczy to zakupu ze Smart i zakupu bez Smart.
@Client:53567187 jeżeli zamówienie było metodą Allegro Inpost, to niezależnie od tego czy był to smart czy przesyłka płatna, zwrot jest darmowy. Pod warunkiem, że zakup był zrobiony od firmy.
@Client:53567187 dla sprzedawcy i dla ciebie wygodniej będzie zakupić ponownie, a transakcję niezakończoną anulować. Ty ponownie skorzystasz ze smarta i nie zapłacisz za przesyłkę a sprzedający zwróci Ci taką kwotę jaką otrzymał. Po prostu odstąp od umowy.
@Client:53567187 widzę, że kupujesz korzystając ze Smart!, ale nie wiem czy akurat zakup o którym piszesz był zrobiony z wykorzystaniem tej usługi. Jeżeli tak, to z bezpłatnej dostawy w ramach Allegro Smart! możesz skorzystać tylko 1 raz w ramach tej samej transakcji, jeżeli nie udało Ci się jej odebrać, powinnaś skontaktować się ze Sprzedającym, by ustalić jak zrealizować ponowną dostawę. Nieodebrana przesyłka wraca do nadawcy i nie jest on obciążony dodatkowym kosztem. Jeżeli oferta jest oznaczona jako Smart! najlepszym rozwiązaniem będzie odstąpienie od umowy i kupienie tego produktu ponownie, wówczas dostawa będzie darmowa. Jeżeli oferta nie była Smart! to Sprzedający może wysłać ją do Ciebie ponownie w cenie dostawy do paczkomatu jaką ma w ofercie. Czyli w takim wypadku płaciłabyś podwójnie - za pierwszą dostawę i za drugą dostawę.