anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

czy to prawda ze za zwrot każdej przesyłki allegro pobiera od sprzedawcy 8.99 PLN (inpost) ?

Client:53567187
#1 Nowicjusz#

sprzedajacy napisał ze za zwrot każdej przesyłki allegro pobiera 8.99 PLN od niego czy to prawda? (przesyłka nie zostala odebrana z paczkomatu i sprzedawca kaze zaplacic 2 razy 8.99 pln za dodatkowe wyslanie przedmiotu) bede wdzieczna za odpowiedz

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

ZibiK30
#18 Luminarz#

@Client:53567187 Jeśli towar został zakupiony i wysłany a kupujący go nie odebrał, to sprzedawca ma prawo żądać zwrotu jego ceny dostawy jaką płacił kupujący.  Jeśli Ty miałeś smarta i darmową wysyłkę a kupujący został nią obciążony to powinien dostać jej zwrot od tego co go nią obciążył, czyli Allegro a Allegro może chcieć od Ciebie zwrotu tego kosztu.

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:53567187 Temat poruszany, nierozstrzygnięty. Jeżeli był to zakup z Smartem i nie odebrałeś, to dotychczas nic cię to nie kosztowało.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:53567187 InPost nie pobiera opłaty za powrót paczki. Jeśli chcesz ponownej wysyłki, powinnaś zapłacić 1 x 8.99 zł

Dotyczy to zakupu ze Smart i zakupu bez Smart.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@Client:53567187 jeżeli zamówienie było metodą Allegro Inpost, to niezależnie od tego czy był to smart czy przesyłka płatna, zwrot jest darmowy. Pod warunkiem, że zakup był zrobiony od firmy. 

oznacz moderatorów

BURZYNSKID
#13 Ambasador#

@Client:53567187  dla sprzedawcy i dla ciebie wygodniej będzie zakupić ponownie, a transakcję niezakończoną anulować. Ty ponownie skorzystasz ze smarta i nie zapłacisz za przesyłkę a sprzedający  zwróci Ci taką kwotę jaką otrzymał. Po prostu odstąp od umowy.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:53567187 widzę, że kupujesz korzystając ze Smart!, ale nie wiem czy akurat zakup o którym piszesz był zrobiony z wykorzystaniem tej usługi. Jeżeli tak, to z bezpłatnej dostawy w ramach Allegro Smart! możesz skorzystać tylko 1 raz w ramach tej samej transakcji, jeżeli nie udało Ci się jej odebrać, powinnaś skontaktować się ze Sprzedającym, by ustalić jak zrealizować ponowną dostawę. Nieodebrana przesyłka wraca do nadawcy i nie jest on obciążony dodatkowym kosztem. Jeżeli oferta jest oznaczona jako Smart! najlepszym rozwiązaniem będzie odstąpienie od umowy i kupienie tego produktu ponownie, wówczas dostawa będzie darmowa. Jeżeli oferta nie była Smart! to Sprzedający może wysłać ją do Ciebie ponownie w cenie dostawy do paczkomatu jaką ma w ofercie. Czyli w takim wypadku płaciłabyś podwójnie - za pierwszą dostawę i za drugą dostawę.

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów