Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zakupił u mnie uzywana sprawną bez uszkodzeń myszkę komputerową .W opisie poinformowałam o stanie oraz że posiada rysy na ślizgach.
Klient w ostatnim momencie przed 14 dniem zgłosił zwrot "niezgodny z opisem"
Zwrócił mi myszkę w stanie niedziałającej uszkodzonej ,ubitej i pękniętej w jednym rogu co najgorsze zerwał oryginalne ślizgacze. zwrócił towar niekompletny brak kabla USB oraz części opakowania .Bardzo niechlujnie przyciol i przykleił coś z szablonu taśmy 3m , po czym oskarżył mnie że to ja zrobiłam żebym nie musiała mu oddawać pieniędzy za myszkę a on zgłosi do POK i tak odzyska sobie hajs.
Zgłosił sprawę do POK.
Na koniec dostałam komentarz z wyzwiskiem od cwaniaków
Z tego co wiem allegro nie ma tego słowa w słowniku jako obraźliwe ..
Moje pytanie jak prawnie odpisać na taki komentarz żeby mi go usunęli
Tu się kłania kodeks k. Art 216 bodajże
Prawdopodobnie allegro odda mu hajs a od ciebie bedzie żądało spłaty, no niestety takie cwaniaki są dziś na allegro prowadziłem firmę uciekłem z allegro bo też miałem takie jazdy że klient niszczył rzeczy i zgłasza odstąpienie od umowy kupna i chciał zwrot kasy jak mu odmówiłem allegro mu zwróciło ja dostałem negatywa i musiałem hajs zwrócić do allegro, czuje upadek allegro bo sprzedający za niedługo uciekną ze względu na cwaniaków i jeszcze raz do wszystkich napiszę tak
Jak kupujące etui na tel i przez normalne użytkowanie zostanie powycierane po bokach czy pęknie w okresie 2 lat zgłaszajcie renkojma jak sprzedawaca nie odda wam kasy to allegro wam odda i to jest sposób jak zaoszczędzić kase i mieć produkt na koszt sprzedawcy, allegro 🙂 w sumie to ciekawy jestem jak sprawa dotyczy telefonów =]