Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@GBUFO Nie myl zwrotu z reklamacją. To nie był zwrot bez podania przyczyny w ciągu 14 dni, tylko reklamacja z powodu wad. Jeśli odesłałeś jako zwrot, zrobiłeś błąd, wtedy nie musisz podawać powodu, tylko odstępujesz od umowy i domagasz się zwrotu wpłaty. Chyba jednak sprzedawca nie uznał tego jako zwrot, tylko jako reklamację, bo chce ją rozpatrzyć, a ma na to 14 dni. Na reklamację masz minimum rok przy przedmiotach używanych i minimum 2 lat przy przedmiotach nowych kupionych w sklepie na Allegro.
Teraz otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa potwierdź w nim, że była to reklamacja z powodu wad i jeśli minęło 14 dni od zgłoszenia reklamacji, a sprzedawca się do niej nie ustosunkował, Twoje żądania zostały uznane. Żądania, czyli naprawa, wymiana lub obniżenie ceny.
Jeżeli jednak upierasz się przy zwrocie, powinieneś o tym poinformować sprzedawcę w ciągu 14 dni od odebrania towaru, co chyba zrobiłeś, a potem towar odesłać. W takim przypadku w Dyskusji nie musisz czekać na rozpatrzenie reklamacji i stanowisko serwisu, tylko sprzedawca musi Ci oddać pieniądze w czasie do 14 dni od zgłoszenia zwrotu. W Dyskusji poproś o pomoc pracownika Allegro, który dobrze zna zasady zwrotów i reklamacji.
Jeżeli instalowałeś i ustalaliście różne próby a teraz robisz zwrot(używany towar) to sprzedający wyraził zgodę na zwrot? Czy jednak jest to reklamacja? Zakup od osoby prywatnej? Opisz więcej szczegółów.