Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Udało mi się zakupić przedmiot. Niestety kilka godzin po transakcji, sprzedawca wysłał wiadomość, że mam anulować zakup bo cena była błędem. Produkt był kupiony w cenie 5 zł , obecna cena 55 zł. Wiem , że istnieje prawo pozwalające powołać się sprzedawcy na błąd o ile różnica w cenie jest rażąca. W tym przypadku mam wątpliwości czy ta różnica należy do rażących, dodam też że to chiński produkt dostępny na chińskich aukcjach w cenie 4-15zł. Czy w tej sytuacji oceniając wartość przedmiotu bierzemy ceny jakie można spotkać w kraju, czy istotna jest cena taka jaką możemy spotkać przy tym produkcie ogólnie na świecie?
Jakoś nie zauważyłem, żeby wypowiadający się tutaj sprzedający działali na niekorzyść kupującego. Wręcz przeciwnie, bazując na własnym doświadczeniu, każdy stara się znaleźć jakieś praktyczne rozwiązanie.
Oczywiście - w skrócie to praktyczne rozwiązanie można w większości przypadków określić tak: Nic ci się nie należy, nie masz racji, sprzedawca postąpił prawidłowo, z reklamacją wszędzie, tylko nie do sprzedawcy. Jeśli paczka zaginie, reklamuj u przewoźnika, przeproś sprzedającego, ukłoń się, usuń negatywny komentarz. Absolutnie nie zakładaj żadnych Dyskusji.