anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy w tym przypadku muszę rezygnować z zakupu?

Client:89986192
#7 Wielbiciel#

Udało mi się zakupić przedmiot. Niestety kilka godzin po transakcji, sprzedawca wysłał wiadomość, że mam anulować zakup bo cena była błędem.  Produkt był kupiony w cenie 5 zł , obecna cena 55 zł. Wiem , że istnieje prawo pozwalające powołać się sprzedawcy na błąd o ile różnica w cenie jest rażąca. W tym przypadku mam wątpliwości czy ta różnica należy do rażących, dodam też że to chiński produkt dostępny na chińskich aukcjach w cenie 4-15zł. Czy w tej sytuacji oceniając wartość przedmiotu bierzemy ceny jakie można spotkać w kraju, czy istotna jest cena taka jaką możemy spotkać przy tym produkcie ogólnie na świecie?

oznacz moderatorów
40 ODPOWIEDZI 40

xyz96
#21 Demiurg#

Jakoś nie zauważyłem, żeby wypowiadający się tutaj sprzedający działali na niekorzyść kupującego. Wręcz przeciwnie, bazując na własnym doświadczeniu, każdy stara się znaleźć jakieś praktyczne rozwiązanie.

Oczywiście - w skrócie to praktyczne rozwiązanie można w większości przypadków określić tak: Nic ci się nie należy, nie masz racji, sprzedawca postąpił prawidłowo, z reklamacją wszędzie, tylko nie do sprzedawcy. Jeśli paczka zaginie, reklamuj u przewoźnika, przeproś sprzedającego, ukłoń się, usuń negatywny komentarz. Absolutnie nie zakładaj żadnych Dyskusji.

oznacz moderatorów