Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@alex38 Pewnie padli ofiarą własnego sukcesu, i mają za dużo.
Dzień dobry,
w celu weryfikacji najlepiej skontaktować się na adres bok@inpost.pl lub zadzwonić na infolinię pod nr 722 444 000. Konieczne będzie podanie 24-cyfrowego numeru przesyłki. Zweryfikujemy przyczynę opóźnienia i podejmiemy konieczne działania.
W usłudze Allegro Paczkomaty Inpost i Allegro Kurier Inpost nie ma czegoś takiego jak opóźnienie w doręczeniu. Przesyłka zawsze dochodzi w terminie (maksymalny termin doręczenia jest formalnie nieskończony).
Natomiast w przypadku usługi Inpost Paczkomaty i Inpost Kurier, gwarantowany termin doręczenia to pięć dni roboczych.
We wszystkich usługa obowiązuje godzina graniczna. Przesyłki nadane po godzinie granicznej traktowane są jak nadane dnia następnego.