anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego kod rabatowy wyświetla się jako "użyty", mimo, że nie był?

Client:109727765
#1 Nowicjusz#

Zamierzałam użyć części kodu rabatowego na 100 zł do pewnego zamówienia za 50 zł, lecz płatność się nie powiodła i w końcu anulowałam zamówienie. Gdy znowu go użyłam, tym razem na nieco większe zamówienie, wyświetliła mi się informacja, że kod został już użyty. Pieniądze nie zostały pobrane, nie mam tego kodu w "twoich zniżkach", a jego data ważności jest jeszcze daleko.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Client:44728372
#1 Nowicjusz#

Mam podobny problem, brak dokonania płatności, ale niestety nie mogę ponownie wykorzystać kodu.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:109727765  Bo został użyty tylko płatność została anulowana. ten kod wróci w ciągu 24godz. do zakładki "Twoje zniżki" i będziesz mógł go wykorzystać podczas płatności.

oznacz moderatorów