Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, dlaczego nie działa, lub działa wybiórczo caschback z allegro? Na innych sklepach nie ma tego problemu. A tu podczas zwiększonego caschbacku i zakupów za wyższą kwotę nic nie jest mi zwracane. Podaje numery transakcji dla przykładu:
809ee5b0-765c-11ee-98f1-a5cbfddb5876
65cb86d0-765c-11ee-871f-b3fb33320059
32798e80-765c-11ee-98f1-a5cbfddb5876
Jeśli ze strony allegro jest wszystko ok, to poproszę jakieś potwierdzenie bo letyschop twierdzi że nie dostał info od was o caschbacku.
@mareczekziomek Cześć. 🙂 Dopytam, czy jesteśmy w stanie wygenerować jakieś potwierdzenie i wrócę do Ciebie z informacjami, ale muszę podkreślić, że cashabck to nie jest nasza usługa, za cashback odpowiadają partnerzy programu.
Rozumiem, że caschback to nie wasza działka, ale wkurza mnie jak mi ktoś wmawia, że ja coś źle robię. Ja już cuda robiłem żeby im udowodnić, że wszystko ok jest i coś kuleje u nich.
Przepraszam że się niecierpliwie. Czy uda sie wygenerować jakieś potwierdzenie, że zakup był zrobiony prawidłowo? Otworzyłem dyskusję w letyschop i pani twierdzi znowu że to ja jestem winny, żeby zmienić sieć wifi podczas zakupów (na jaką to nie wiem, mam tylko jedną). Chce im udowodnić, że to oni mają coś nie tak i nie liczy mi caschbacku.
@mareczekziomek Nie mamy możliwości wygenerowania potwierdzenia, że "zakup był zrobiony prawidłowo", ponieważ nie my ustalamy, czym jest "prawidłowy zakup". Potwierdzenie zakupu widzisz w zakładce Kupione, a jeśli chcesz, to możesz je wygenerować w pliku z poziomu zakładki Kopie Twoich danych (dane o zakupach).
@ko_alka rozumiem, a czy widać jest to że zakup był dokonywany z rozszeżeniem/aplikacją letyschop?
@mareczekziomek Przykro mi, ale nie mam takich danych. Mamy informacje istotne dla nas jako Allegro (czyli np. czy zakup był robiony z poziomu aplikacji Allegro, czy nie).