anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie otrzymałem po reklamacji gwarancyjnej kompletnego produktu,oraz karty gwarancyjnej

Jerzyskur
#7 Wielbiciel#

 

zakup od [edycja]
z 10 wrz 2020, 14:10


Jerzyskur_2-1655530724290.jpeg
Witam, postaram się zilustrować i przedstawić zaistniałą sytuacje.W styczniu  zadzwoniłem do sprzedawcy w Ozorowicach "sklep"mam problem z napędem czy wysłać do serwisu w Dobroszycach,odpowiedż na sklep.Zpakowany kompetny napęd bramy garażowej z kartą gwarancyjną,paragonem i instrukcją oraz łącznikiem napędu "tulejka"wewnątrz kwadrat ,zewnątrz wielopust,bez której niemożna sprawdzić wykonanej naprawy.Mimo prób kontaktu telefonicznej,smesowej,imell a nawet wysłania członków rodziny po deklaracji sprzedawcy na tym sprawa się kończyła.Jestem przekonany,że zwrot powinien być kompletny z kartą gwarancyjną i wpisem usunięcia usterki, instrukcją oraz paragonem.Brak łącznika uniemożliwia sprawdaenie wykonanej naprawy,oraz dalszą eksplatacje zakupionego towaru. 
Prosiłem w pisanych treściach o podanie możliwości zakupy tej tulejki by móc dalej esplatować napęd bramy,bez odpowiedzi.Ilustracja zdjęć to kwadrat w napędzie bramy,oraz wielopusy w zębatce łańcucha napędu.
DITEC / DITEX KIT GLOB9 NAPĘD DO BRAM GARAŻOWYCH
(7495039752)

 

 

 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#

@Jerzyskur Ty wysyłasz do serwisu, producenta a nie do sprzedającego, dlaczego tak robiłeś? wszystko powinieneś robić ze sprzedającym, rękojmia Teraz napisz tu do Allegro, oni wyślą do sprzedającego informację i masz pomoc Allegro: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@LEW433 czy wysłać do serwisu w Dobroszycach,odpowiedż na sklep.

Przedmiot został wysłany do sprzedającego > zadzwoniłem do sprzedawcy w Ozorowicach "sklep"mam problem z napędem czy wysłać do serwisu w Dobroszycach,odpowiedż na sklep , > Więc znowu nie czytasz dokładnie postu tylko piszesz odpowiedź tak jak Tobie odpowiada, a nie zgodnie ze stanem faktycznym.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Jerzyskur pierwsza rzecz to ja osobiście wszelakie dokumenty zakupowe i gwarancyjne robię sobie zawsze kopię. Druga rzecz masz dowód na swoje słowa, np. co Ci kazali wysłać i co im wysłałeś?

Ja na Twoim miejscu udał bym się do rzecznika praw konsumenta i zilustrował bym cała sytuacje i przedstawił wszelkie zgromadzone dokumenty

oznacz moderatorów

Jerzyskur
#7 Wielbiciel#
Witam, postaram się zilustrować i przedstawić zaistniałą sytuacje.W styczniu  zadzwoniłem do sprzedawcy w Ozorowicach "sklep"mam problem z napędem czy wysłać do serwisu w Dobroszycach,odpowiedż na sklep.Zpakowany kompetny napęd bramy garażowej z kartą gwarancyjną,paragonem i instrukcją oraz łącznikiem napędu "tulejka"wewnątrz kwadrat ,zewnątrz wielopust,bez której niemożna sprawdzić wykonanej naprawy.Mimo prób kontaktu telefonicznej,smesowej,imell a nawet wysłania członków rodziny po deklaracji sprzedawcy na tym sprawa się kończyła.Jestem przekonany,że zwrot powinien być kompletny z kartą gwarancyjną i wpisem usunięcia usterki, instrukcją oraz paragonem.Brak łącznika uniemożliwia sprawdaenie wykonanej naprawy,oraz dalszą eksplatacje zakupionego towaru. 
Prosiłem w pisanych treściach o podanie możliwości zakupy tej tulejki by móc dalej esplatować napęd bramy,bez odpowiedzi.Ilustracja zdjęć to kwadrat w napędzie bramy,oraz wielopusy w zębatce łańcucha napędu.
oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Jerzyskur Cześć. Skontaktujemy się z Tobą mejlowo w tej sprawie 🙂 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

Jerzyskur
#7 Wielbiciel#

Od stycznia do dziś niema możliwości jakiego kolwiek kontaktu ze sprzedającym,zbieranie dokumętów,które niezwrucono mi: faktury,gwarancji,kompletnego napędu,którego od stycznia tego roku nieekplatuje.

Jerzyskur

oznacz moderatorów