Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
zakup od [edycja]
z 10 wrz 2020, 14:10
@Jerzyskur Ty wysyłasz do serwisu, producenta a nie do sprzedającego, dlaczego tak robiłeś? wszystko powinieneś robić ze sprzedającym, rękojmia Teraz napisz tu do Allegro, oni wyślą do sprzedającego informację i masz pomoc Allegro: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
@LEW433 czy wysłać do serwisu w Dobroszycach,odpowiedż na sklep.
Przedmiot został wysłany do sprzedającego > zadzwoniłem do sprzedawcy w Ozorowicach "sklep"mam problem z napędem czy wysłać do serwisu w Dobroszycach,odpowiedż na sklep , > Więc znowu nie czytasz dokładnie postu tylko piszesz odpowiedź tak jak Tobie odpowiada, a nie zgodnie ze stanem faktycznym.
@Jerzyskur pierwsza rzecz to ja osobiście wszelakie dokumenty zakupowe i gwarancyjne robię sobie zawsze kopię. Druga rzecz masz dowód na swoje słowa, np. co Ci kazali wysłać i co im wysłałeś?
Ja na Twoim miejscu udał bym się do rzecznika praw konsumenta i zilustrował bym cała sytuacje i przedstawił wszelkie zgromadzone dokumenty
@Jerzyskur Cześć. Skontaktujemy się z Tobą mejlowo w tej sprawie 🙂
Od stycznia do dziś niema możliwości jakiego kolwiek kontaktu ze sprzedającym,zbieranie dokumętów,które niezwrucono mi: faktury,gwarancji,kompletnego napędu,którego od stycznia tego roku nieekplatuje.
Jerzyskur