Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
pomimo zaznaczenia odpowiedniego pola i podaniu danych do faktury ,
czasami dodatkowo w informacji dla kupującego proszę o wystawienie faktury - nie otrzymuję faktury.
Pozostała korespondencja potwierdzenie zamówień i płatności bez problemu dochodzą
@Client:39317313 a sprzedawcy mają zaznaczone że wystawiają faktury? Pytałeś się sprzedawców dlaczego nie dołączyli / przesłali Ci faktury o która prosiłeś podczas zakupu?
sprzedający twierdzą , że system automatycznie wysyła faktury w momencie zarejestrowania wysyłki towaru, więc zostały wystawione i wysłane .
Jeżeli nie masz ich na poczcie to poproszę żeby Ci przesłał na podany przez Ciebie adres e-mail lub poczta tradycyjna. Xyz96 napisał jak to zrobić skutecznie
@Client:39317313 Dlatego nie otrzymujesz, że się o nią skutecznie nie upominasz. Jeśli zaznaczyłeś opcję "chcę otrzymać fakturę", podałeś dane do faktury i jej nie otrzymałeś, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i się o nią upomnij. Poproś tam o pomoc Allegro - wtedy sprzedawca szybko Ci ją dośle. Sprawdź wcześniej, czy nie wysłał Ci jej mailem.
Nie bardzo rozumiem, czyli Ci wszyscy sprzedajacy ktorzy mowia "faktura jest dostepna z poziomu allegro" perfidnie klamia? Troche niemam czasu upominac sie o kazda fakture i czekac az ktos laskawie odpowie. Dla mnie urasta to do takiego problemu ze wkoncu przestane kupowac. Poswiecam czas na zakup zaznaczam chce fakture i dowod zakupu ma byc. Jeden na 10 sprzedajacych wklada do paczki, malo kto dosyla. Moze ktos pomoc jak wlaczyc ta opcje"z poziomu allegro" tak zeby chodzilo w aplikacji?