Dlaczego Odroczona płatność dla Firm jest niedostępna w danej ofercie?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, mam taki komunikat przy probie kupna:
Dlaczego Odroczona płatność dla Firm jest niedostępna?
- Aby skorzystać z Odroczonej płatności dla Firm wybierz swój podstawowy adres fakturowy (ten, na który masz podpisaną umowę Odroczonej płatności dla Firm).
adresy wybrane poprawnie, probowałem paczkomat smart i na adres
jak to ogarnąć?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
udało sie rozwiazac problem - trzeba wybrac piewszy adres z napisem odroczona płatność

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja się poddaję, nie potrafię kupić z odroczonym terminem płatności. Nie wiem gdzie masz adres z napisem odroczona płatność, ja szukałem i nie mam nic takiego. Gratuluję wdrożenia usługi...
Cały czas komunikat: Aby skorzystać z Odroczonej płatności dla Firm wybierz swój podstawowy adres fakturowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@IT_Wro a aktywowałeś odroczoną płatność ?
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak, oczywiście, już jakiś czas temu
Masz aktywną metodę odroczonej płatności we wszystkich swoich ofertach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@IT_Wro jako sprzedający a czy zaznaczyłeś przy aktywacji że jako kupujący ?
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak, aktywowałem obydwie opcje podczas rejestracji. Nawet zapytałem konsultanta na chacie aby mi to potwierdzili. Zgłosiłem wczoraj problem do Allegro, od wczoraj sprawdzają co się dzieje.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
rozwiązali problem? czy szkoda czekać bo u mnie to samo

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
w danych do faktury trzeba wybrac, a nie w adresie dostawie.
tylko nie wiem dlaczego w danych do faktury ucinają imię i nazwisko dlatego to kiedyś edytowąłem

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie rozwiązali problem. Po 2-3 dniach pojawiła sie opcja wyboru adresu przy którym była opcja "Odroczona płatność"