Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam taki komunikat przy probie kupna:
Dlaczego Odroczona płatność dla Firm jest niedostępna?
adresy wybrane poprawnie, probowałem paczkomat smart i na adres
jak to ogarnąć?
udało sie rozwiazac problem - trzeba wybrac piewszy adres z napisem odroczona płatność
Ja się poddaję, nie potrafię kupić z odroczonym terminem płatności. Nie wiem gdzie masz adres z napisem odroczona płatność, ja szukałem i nie mam nic takiego. Gratuluję wdrożenia usługi...
Cały czas komunikat: Aby skorzystać z Odroczonej płatności dla Firm wybierz swój podstawowy adres fakturowy
@IT_Wro a aktywowałeś odroczoną płatność ?
Tak, oczywiście, już jakiś czas temu
Masz aktywną metodę odroczonej płatności we wszystkich swoich ofertach.
@IT_Wro jako sprzedający a czy zaznaczyłeś przy aktywacji że jako kupujący ?
Tak, aktywowałem obydwie opcje podczas rejestracji. Nawet zapytałem konsultanta na chacie aby mi to potwierdzili. Zgłosiłem wczoraj problem do Allegro, od wczoraj sprawdzają co się dzieje.
rozwiązali problem? czy szkoda czekać bo u mnie to samo
w danych do faktury trzeba wybrac, a nie w adresie dostawie.
tylko nie wiem dlaczego w danych do faktury ucinają imię i nazwisko dlatego to kiedyś edytowąłem
U mnie rozwiązali problem. Po 2-3 dniach pojawiła sie opcja wyboru adresu przy którym była opcja "Odroczona płatność"