Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wybrałem ofertę z najszybszą dostawą, więc jedną z droższych. Wysyłka miała nastąpić w dniu zamówienia (opłacona blikiem o godz.12:06). Nie wysłano zamówienia nawet w dniu następnym (paczkomat Inpostu). Zrezygnowałem z zamówienia, ponieważ produkty potrzebne pilnie do samochodu (w obliczu nadciągającego mrozu). Musiałem zatem kupić w stacjonarnym sklepie- znacznie drożej. Sprzedawcy ocenić nie mogę. Zasługuje ten sprzedawca na ocenę negatywną, a jej nie otrzyma, bo to ja zrezygnowałem z zakupu. Uważam, że powinienem móc wystawić ocenę temu nierzetelnemu sprzedawcy.
@iwar51 anulując zamówienie nie wystawisz komentarza, tak jest i szkoda czasu na pisanie 🙂
Coraz częściej, ze względu na nieporównywalnie z Allegro, zrozumiały i przyjazny poziom obsługi klienta- wybieram **piiip**a. Często drożej, ale się nie denerwuję i zawsze mogę liczyć na skuteczną pomoc.