anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dokonałam zakupu bez zalogowania i teraz nie mogę ani śledzić, ani anulować zamówienia

Client:50547885
#1 Nowicjusz#

Wczoraj dokonałam zakupu pewnego przedmiotu. Ponieważ działałam w pośpiechu, skorzystałam z opcji kupowania bez zalogowania. Pod koniec realizacji zamówienia (już po dokonaniu płatności), strona poinformowała mnie o możliwości zalogowania, dzięki czemu mogłabym śledzić swoją przesyłkę. Ponieważ czas dostawy wynosił ponad miesiąc, skusiłam się, jednak po zalogowaniu zamówienia nigdzie nie mogę znaleźć. Na moim profilu w sekcji "kupione" nie ma tego zamówienia, a po wylogowaniu gdy próbuję wejść w tę zakładkę, strona każe mi się automatycznie logować. 

Dostałam również maila o możliwości śledzenia tego zamówienia, jednak po kliknięciu w "śledź przesyłkę" wyświetla mi się komunikat na stronie "Coś poszło nie tak. Próbujesz wyświetlić nieistniejące zamówienie."

Bardzo  proszę o pomoc, gdyż pieniądze z mojego konta zniknęły, a ja nie mogę nic zrobić z zamówieniem, a chciałabym je anulować.

Z góry dziękuję

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

pinsplash
#21 Demiurg#

@Client:50547885 Powinnaś dostać dane na meila. Skontaktuj się ze sprzedawcą i odstąp od umowy ( jeżeli to firma)

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:50547885 Możesz anulować. Anulowanie przez Allegro to nie jedyna metoda, możesz też zrobić to zwyczajnie, zgodnie z przepisami, czyli wysłać sprzedającemu mailem oświadczenie o odstąpieniu od umowy, czyli krótkie pismo z datą zakupu, numerem oferty, nazwą przedmiotu, swoimi danymi osobowymi, informacją o rezygnacji z zakupu oraz numerem konta do zwrotu wpłaty. jeśli nie masz danych sprzedawcy, zapytaj o nie tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=e2e1f990-74d6-4bea-9b5c-a408bde7983d&subjectId=da43023c-b...

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

nie wiemy czy to od firmy czy prywatnie 🙂

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:50547885 nie ma czegoś takiego jak chciałem anulować, umowa zawarta, o ile sprzedawca nie wysyłał, a sprzedawca to firma możesz odstąpić od umowy wysyłając pismo odstąpienie od umowy bez podania przyczyny wzór znajdziesz w necie, a jak wysłał masz 14 dni od odebrania na odstąpienie 🙂 Dane zakupu masz na 100 % w mailu po zakupie 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Jest anulowanie. Anulować można właśnie po zawarciu umowy, nigdy przed. Nawet Allegro odstąpienie nazywa już anulowaniem albo zwrotem; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/wystawianie-i-edycja-oferty/anulowanie-zakupu-informacje-...

oznacz moderatorów