Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry!
Jak sprawdzić, kto jest sprzedawcą paczki (i co to za przedmiot), dla której na maila z konta allegro dostałem powiadomienie z Poczty Polskiej, że została do mnie nadana paczka (mam jej numer, nadanie w Starogardzie Gdańskim) i że jest pobraniowa na 103,98 PLN.
Szkopuł w tym, że mail jest z powiadomienia@allegromail, a ja w spisie przedmiotów, które kupiłem (a nie odebrałem) nie mam żadnego za pobraniem. Pierwsze, co pomyślałem, że to cło na paczkę z Ali, ale do konta ale używam innego maila, a ten ma nadawcę Allgromail.
Jak ustalić, czy to nie jakiś przedświąteczny wałek i chęć wyłudzenia niskiej relatywnie kwoty (kwestia późniejszej kwalifikacji czynu). Jest jakiś mail do zgłaszania podejrzeń o raud na Allegro?
@szaman69 W ogóle się tym nie przejmuj. Jeśli masz pewność, że niczego nie kupiłeś, niczego nie odbieraj i za nic nie płać. Nie poniesiesz żadnych konsekwencji.
W sumie mogło być tak, że ktoś pomylił maila (czy to jest możliwe, czy nie jest to automat z konta Allegro) do korespondencji, bo w spisie pocztowym jest info, o wysłaniu SMS, a ja żadnego nie dostałem (a zwykle, jak wybieram PP i ktoś nadaje przesyłkę, to dostaję info o nadaniu).
Tak mam zamiar zrobić, skoro wiem, że nie kupowałem na Allegro nic za pobraniem, to znaczy że to pomyłka.
@szaman69 Czy możesz przesłać mi tę wiadomość za pomocą funkcji "przekaż dalej" na adres spolecznosc@allegro.pl?
Pewnie, tego potrzebowałem 😉 Już przesyłam.
Aha, chwilę po tym, jak napisałem, że nie otrzymałem SMSa o przesyłce, ten nadszedł. Czyli ktoś ma komplet danych (mail i komórkę). Ale w spisie poczty jest info o nadaniu sms o 10.55 dziś, a sms przyszedł o 11.47. Jeśli to kolejkowanie to podejrzanie długie.
Nic to, nie kupowałem, więc nie zapłacę. Ciekawe, co dostanę od Oli moderatorki 😉
@szaman69 Dzięki, dostałam Twojego maila. Poprosiłam już o dokładne sprawdzenie tej sytuacji, bo rzeczywiście żadne zamówienie z Twojego konta nie pasuje do tej przesyłki. Gdy tylko dostanę jakieś wiadomości w Twojej sprawie, wrócę do Ciebie z informacjami.
Sprawa jest wyjaśniona. Sklep, w którym ostatnio kupowałem, przez pomyłkę wysłał cos do mnie pobraniowo. Może zawrócą przesyłkę albo po prostu jej nie odbiorę.
@szaman69 W takim razie cieszę się, że udało się to wyjaśnić, ale gdybyś w przyszłości miał jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, pisz śmiało 🙂