Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem fitr zewnętrzny do akwarium, w środku nie było przetłumaczonej instrukcji. Po dwóch miesiącach przepaliła się lampa UV. W odpowiedzi dowiedziałem się że nie podlega ona gwarancji. Kupiłem dwie od sprzedawcy. Teraz popsuł się filtr,który mam nie wysyłać do sprzedawcy tylko do importera. Mam zapłacić za przesyłkę. Co mam zrobić. Choduje drogie ryby i nie stać mnie na ich stratę. Mam 71 lat i nigdy nie spotkałem się z takim potraktowaniem przez sprzedawcę. Pozdrawiam
jstepien271 złóż sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmii , najlepiej w dyskusji . Reszta sama się ułoży jak trzeba .
@jstepien271 Przy reklamacji nie powołuj się na żadne gwarancje, tylko powołaj się na rękojmię. Rękojmia jest obowiązkowa, trwa dwa lata i za wszelkie wady odpowiada sprzedawca, a nie żaden importer lub ktokolwiek inny. Rękojmią są objęte wszystkie towary konsumpcyjne. Rękojmia zazwyczaj daje Ci więcej praw, niż wszelkie gwarancje, które nie są obowiązkowe. Wadliwy sprzęt przy rękojmi odsyłasz sprzedawcy na jego koszt, czyli płacisz za wysyłkę, a on ten koszt musi Ci zwrócić. Poczytaj w necie o rękojmi i nie myl jej z gwarancją. Jeżeli sprzedawca będzie Ci stwarzał problem przy reklamacji, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w niej zgłoś problem i poproś tam o wsparcie pracownika Allegro, który dobrze zna zasady reklamacji.