Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, 06.09.2023 założyłem dyskusję i zgłosiłem, że zakupiony sprzęt uległ awarii w trakcie użytkowania. Towar został odesłany do sprzedawcy, dotarł do niego 13.09.2023r. Od tego czasu cisza, zero odpowiedzi. Minęło 14 dni i allegro pyta czy problem został rozwiązany. Zgłosiłem, że nie i w odpowiedzi dostałem informację, że mam czekać jeszcze tydzień, aż sprzedawca wyda jakąś decyzję reklamacyjną. Termin 14 dni obowiazuje od momentu zgloszenia reklamacji, czy od momentu dostarczenia sprzętu? Proszę o pomoc.
@mdrogeria Następnym razem tak zrobię, dzięki za podpowiedź. To duża firma AGD z "Austria" w nazwie.
@mdrogeria sprzedawca z SMA, takich sprzedawców allegro traktuje inaczej, wobec Ciebie dyskusja o treści "nie działa mnie" byłaby momentem zgłoszenia reklamacji z tytułu niezgodności z mową.
@sl-aw-ek nigdzie jak pewnie zauważyłeś nie piszę o ,,niezgodności z umową ,, piszę natomiast o reklamacji z tytułu rękojmi iw jaki sposób ją prawidłowo złożyć , autor wątku na formularzu podesłanym przez sprzedawcę zlożył zapewne reklamację gwarancyjną , a na tej podstawie sprzedawca ma prawo zaczekać na decyzję gwaranta .
Oznaczyłem dyskusję jako nierozwiązaną. Sprzedawca nie odezwał się od 8 dni (wysyła tylko automatyczne wiadomości), wiadomości od Allegro są bez sensu, jedna przeczy drugiej, idą z automatu, kompletnie zgubili wątek. Czy powinienem teraz złożyć wniosek o zwrot pieniędzy przez Allegro Protect, czy poczekać aż ktoś łaskawie się w tej dyskusji wypowie?