anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

dyskusja ze Sprzedajacym

MAMY ROZWIĄZANIE!
acvee
#9 Pomysłodawca#

Dlaczego nie mogę nagle otworzyć trwającej dyskusji ze Sprzedającym,

ewentualnie gdzie można zaakceptować regulamin, bo po otwarciu str z dyskusja jest komunikat o regulaminie,

a pod regulaminem nie ma opcji  " zaakceptuj".

Dzieki za pomoc.

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15
slimaker
#8 Zapaleniec#

U mnie też przestała działać funkcja z dyskusjami...

oznacz moderatorów
daily-torebki
#11 Animator#

nie otwiera się wogóle strona z dyskusjami

oznacz moderatorów
baldskull
#7 Wielbiciel#

Ja też nie mogę otworzć dyskusji

 

oznacz moderatorów
Client:49379362
#8 Zapaleniec#

Potwierdzam. U mnie to samo.

oznacz moderatorów
Adam_Traczyk
#7 Wielbiciel#

Potwierdzam,  Nie działa dyskusja - sprawdzone na kilku przegladarkach , urządzeniu mobilnym jak i komputerze stacjonarnym.

oznacz moderatorów
sam71
#8 Zapaleniec#

Pewnie ktoś z allegro cos pogrzebał i poprostu zepsuł bo samo nic w przyrodzie nie ginie 🙃

oznacz moderatorów
acvee
#9 Pomysłodawca#

Oby nie zginęło 🙂

Mam oszusta Sprzedającego i potrzebne są mi wszystkie wpisy..

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Wielu kupujących nie wiedziało, że istnieje coś takiego jak "dyskusja", że sprzedawca ma określony czas na reakcję, dopiero dzięki podpowiedziom tu udzielanym zaczęli z nich korzystać masowo i się zakorkowało.

oznacz moderatorów
acvee
#9 Pomysłodawca#

ja sama na to wpadłam 🙂

po tym jak przez miesiąc zero reakcji od Sprzedającego, a do tego fałszywy telefon etc..etc.. 😞

oznacz moderatorów
cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@acvee mieliśmy wczoraj problem z tą sekcją, dziś wszystko powinno działać poprawnie 🙂

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów
acvee
#9 Pomysłodawca#

Tak, już działa ta stron. Jest OK.

 

oznacz moderatorów
krzysztof153a
#7 Wielbiciel#

Witam

rozpocząłem dyskusję ze sprzedającym bo otrzymałem wadliwy towar

sprzedawca wysłał mi nowy produkt ale znów wadliwy

jak teraz złożyć reklamację? status dyskusji - rozwiązana

 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@krzysztof153a Czy próbowałeś kontaktować się w tej sprawie bezpośrednio ze Sprzedającym - mailowo lub przez Centrum Wiadomości? 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
krzysztof153a
#7 Wielbiciel#

tak kontaktowałem się mailowo ze sprzedającym, zobowiązał się do wysłania nowego towaru

 

Dziękuję, Krzysztof

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@krzysztof153a Allegro automatycznie zmienia status na Rozwiązana, jeśli sam tego nie zrobisz i jeśli upłynie odpowiednio dużo czasu bez udziału stron Dyskusji.

Po wymianie towaru, jeśli raz już był reklamowany i był to zakup od firmy, przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy w ramach reklamacji. Możesz żądać od sprzedawcy zwrotu wszystkich kosztów, także kosztu odesłania, wysyłając mu pismo reklamacyjne, ale możesz też, nie musisz, zgodzić się na kolejną wymianę lub naprawę. Jedyny warunek odstąpienia - wada musi być istotna. Poczytaj o reklamacjach na stronie UOKiK.

Jeśli chcesz, aby Allegro Ci pomogło i być może otworzyło rozwiązaną Dyskusję ponownie, skontaktuj się w tej sprawie tędy; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...

oznacz moderatorów