anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dzień dobry chciałbym zamówić rozmowę telefoniczną

Lombard66_KAL1
#7 Wielbiciel#

Chcielibyśmy poprosić o pomoc przy wydanej ocenie przez naszego klienta. Sprzedalismy mu używany dysk HDD. Dysk ten okazał się być za wolny z racji wewnętrznego uszkodzenia o którym nie wiedzieliśmy. Z racji iż pojawił się dany problem zaproponowaliśmy klientowi odesłanie nam dysku po czym zwrócimy mu jego należność. Tak też się stało, rozmowa z klientem przez telefon była uprzejma i dysk do nas wrócił, pieniądze także zwróciliśmy, wszystko było na pozytywnej stopie między nami a klientem. Nagle okazuje się, że od tego klienta dostajemy niską ocenę choćby za to jak go obsłuzyliśmy. Obsługa nasza nie rózniła się niczym od innych klientów. Wszystkich traktujemy tak samo czyli z kulturą i uczciwością, tak też został potraktowany ten klient i dlatego nie rozumiemy jego decyzji względem wydanej oceny. Mocno pracowaliśmy i pracujemy na super sprzedawcę i jedna osoba popsuła nam nasze osiągnięcie. Jestesmy zawiedzieni tym bardziej, że klient nie reaguje na nasze prośby. Prosimy o pomoc. 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Lombard66_KAL1 Rozmowę telefoniczną umówisz wyłącznie tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

xD - tyle w temacie, świat nie jest kolorowy trzeba się przyzwyczaić, że wszyscy nie będą zadowoleni. 

oznacz moderatorów