anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dzień dobry. Sprzedający kręci z wystawieniem faktury za sprzedany towar.

krzychmach
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry.

Zakupiłem na Allegro okienka PCV, faktycznie przy składaniu zamówienia nie zaznaczyłem że chcę otrzymać fakturę, mój błąd. Pięć minut później napisałem do sprzedającego prośbę o wystawienie faktury. Inny sprzedawca w takiej samej sytuacji bez problemu wystawił dokument. Teraz otrzymałem przesyłkę i okazuje się że nie tylko nie ma faktury ale nawet paragonu nie znalazłem w przesyłce. Sprzedawca twierdzi że paragon jest w paczkach, sprawdziłem trzy razy i go tam nie ma. Napisałem ponownie i czekam na reakcję, obawiam się że sprzedawca nie chce wystawić dokumentu sprzedaży. Co mogę jeszcze zrobić w takiej sytuacji. Z góry dziękuję za sugestie. Pozdrawiam, Krzysztof.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

mdrogeria
#21 Demiurg#

@krzychmach w sytuacji jaką opisałeś ,, nie zaznaczyłem opcji ,, najlepszym wyjściem jest kontakt telefoniczny ze sprzedawcą  przed wysyłką . Biorąc pod uwagę natłok informacji mailowych jakie otrzymuje sprzedawca wiadomość mogła zostać odczytana już po wysyłce .

oznacz moderatorów

krzychmach
#7 Wielbiciel#

Dziękuję.

oznacz moderatorów

krzychmach
#7 Wielbiciel#

Wysyłka trwała dwa tygodnie trudno nie przeczytać w tym czasie wiadomości ponadto nie otrzymałem żadnego dokumentu sprzedaży nawet gdy nie przeczytano prośby o fakturę to powinien być paragon którego nie ma.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@krzychmach zapytaj sprzedawcy gdzie umieścił dokument sprzedaży .

oznacz moderatorów

krzychmach
#7 Wielbiciel#

Sprzedawca odpowiada że w przesyłce. Wybacz ale takie rady jak dajesz są po czasie. Obecnie czekam na duplikat dokumentu który obiecał sprzedawca wysłać na maila. Zobaczymy co z tego będzie. To tyle na razie.

oznacz moderatorów