Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Zakupiłem na Allegro okienka PCV, faktycznie przy składaniu zamówienia nie zaznaczyłem że chcę otrzymać fakturę, mój błąd. Pięć minut później napisałem do sprzedającego prośbę o wystawienie faktury. Inny sprzedawca w takiej samej sytuacji bez problemu wystawił dokument. Teraz otrzymałem przesyłkę i okazuje się że nie tylko nie ma faktury ale nawet paragonu nie znalazłem w przesyłce. Sprzedawca twierdzi że paragon jest w paczkach, sprawdziłem trzy razy i go tam nie ma. Napisałem ponownie i czekam na reakcję, obawiam się że sprzedawca nie chce wystawić dokumentu sprzedaży. Co mogę jeszcze zrobić w takiej sytuacji. Z góry dziękuję za sugestie. Pozdrawiam, Krzysztof.
@krzychmach w sytuacji jaką opisałeś ,, nie zaznaczyłem opcji ,, najlepszym wyjściem jest kontakt telefoniczny ze sprzedawcą przed wysyłką . Biorąc pod uwagę natłok informacji mailowych jakie otrzymuje sprzedawca wiadomość mogła zostać odczytana już po wysyłce .
Dziękuję.
Wysyłka trwała dwa tygodnie trudno nie przeczytać w tym czasie wiadomości ponadto nie otrzymałem żadnego dokumentu sprzedaży nawet gdy nie przeczytano prośby o fakturę to powinien być paragon którego nie ma.
@krzychmach zapytaj sprzedawcy gdzie umieścił dokument sprzedaży .
Sprzedawca odpowiada że w przesyłce. Wybacz ale takie rady jak dajesz są po czasie. Obecnie czekam na duplikat dokumentu który obiecał sprzedawca wysłać na maila. Zobaczymy co z tego będzie. To tyle na razie.