Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedający prowadzi "ciekawy proceder", wystawia produkty jako nowe/powystawowe które są w rzeczywistości używanym szrotem i sprzedaje je klientom. A my chcąc zwrócić to co otrzymaliśmy, wypełniamy formularz zwrotu, zaznaczając w formularzu niezgodność otrzymanego towaru. I tu jako klienci jesteśmy już sidłach sprzedającego. Obecnie jeśli tak zaznaczymy zwrot , to jest to dla portalu Allegro tylko reklamacja. Po 14 dniach sprzedający odrzuca reklamacje, a na złożenie nowego wniosku nie ma już czasu. Wpadają nawet klienci detaliczni, jednoosobowe firmy niech zapomną zwrotach, pozostaje tylko droga sądowa.
@oprawydladomu_pl primo w ofercie masz napisane że firmy i jgd nie mają prawa do zwrotu więc się czytanie ze zrozumieniem oferty kłania w tym zakładek. Secundo za fuzję formularza zwrotu i reklamacji odpowiada allegro nie ta firma więc ja teraz pomawiasz, a czytanie znów ze zrozumieniem się kłania bo w formularzu pisze co jest czym jak dokładnie przeczytasz to 3 pierwsze opcje to zwrot a 3 kolejne to reklamacja.
@az1rael Ale co by tam nie wyczytał to i tak jest jak napisano " Zakupy mogą skończyć się małoprzyjemnie. "
@oprawydladomu_pl Nie rozumiem co napisałeś: "Po 14 dniach sprzedający odrzuca reklamacje, a na złożenie nowego wniosku nie ma już czasu. "
Na złożenie kolejnego wniosku masz czas nawet do 2 lat, do tego celu służy dyskusja Allegro. Nawet jeśli dyskusja została zamknięta zawsze możesz tutaj poprosić moderatorki o ponowne otwarcie. Oby ci cierpliwości wystarczyło na wszystkie reklamacje i dyskusje !
@br. każde zakupy na tym portalu mogą się skończyć nieprzyjemnie tu nie ma reguły.
Bo złożył reklamację a po 14 dniach jak mu odrzucili, chce o zwrot składać, czyli znowu się kłania brak czytania ze zrozumieniem tyle że aktów prawnych