anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Firma nie przyjmuje zwrotów na adres z którego wysyła?

misio1945
#1 Nowicjusz#

kupiłem Krajalnice KRAJALNICA DO FRYTEK MASZYNKA DO ZIEMNIAKÓW KARTOFLI DUŻA STALOWA NÓŻKI

6 pażdziernika br , /pech na kartoflu rozdwoiły się nożyki/ ,odesłałem na adres z którego otrzymałem, ale FIRMA , nie pofatygowała się po odbiór, nawet nie starała się przekierować paczki na swój inny adres, odleżala na spedycji dpd i nastapił zwrot, bez mojej zgody do mnie /musze zaplacic 14 zł zwrot/. 

Czy to jest rozsadne rozwiązanie

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#

@misio1945 I słusznie, składasz reklamację to Ty nie odsyłasz ot tak sobie jak Ci się podoba, składasz i czekasz co zrobi sprzedający, może nie chcieć odesłania, może zmieniła się siedziba firmy itd, wg prawa Ty składasz i udostępniasz sprzęt do naprawy, jak tak zechce sprzedający a on może sobie odebrać- wysłać kuriera, dać Ci etykietę itd. otwórz teraz dyskusję, masz pomoc Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

misio1945
#1 Nowicjusz#

ZERO WSPARCIA Z ALLEGRO, bo choc sie troją to nic nie wskórali u sprzedawcy, jedynie co zamkneli dyskusje, JA odwieram dyskusje a ONI/allegro? / zamyka, ot cała radość,,  bo liczy się BIZNES a nie KLIENT KUPUJĄCY>. na allegro jestem ponad 12 lat, na początku to takich eliminowali, a teraz KUPUJĄCY INTRUS? nawet jak masz coś do sprzedaży swojego to TYLKO LOKALNIE, bo główne allegro dla firmy.

Ta paczka i tak ma pecha bo przy zwrotnej opcji przekazali do żapki bez pinu odbioru, i paczka czeka ,tez była reklamacja.

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@misio1945 

A sprawdź jaki był adres w ofercie do reklamacji. Podaj link z poziomu moich zakupów.

oznacz moderatorów

misio1945
#1 Nowicjusz#

Czekam jeszcze na wynik reklamacji dpd, bo sie u nich zatrzymała, bo było brak pinu do odbioru.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@misio1945 Adres z którego towar jest wysyłany, adres do zwrotów i adres do reklamacji nie zawsze są takie same - w każdej ofercie w odpowiednich zakładkach znajdują się dane gdzie należy odsyłać zwroty a gdzie reklamacje.

Te informacje znajdziesz również w mailu, w załącznikach z informacjami od zwrotach i reklamacjach.

Firma nie ma obowiązku nigdzie się fatygować ani przekierowywać przesyłki.

Jeśli już coś wysyłasz to powinieneś przesyłkę poprawnie zaadresować.

oznacz moderatorów