Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy ktoś z Państwa natknął się na sprzedawcę perfekcyjnie znającego sposób działania allegro (w tym np. automatyczne zamykanie przez allegro trwającej dyskusji w 30. dniu jej trwania, długotrwałe uzyskiwanie od kuriera decyzji reklamacyjnej za pośrednictwem allegro), który swoim kurierem doręczył towar inny, niż przedstawił w ofercie a po zwróceniu mu tego towaru nie zwraca kupującemu pieniędzy, tylko maksymalnie oddala moment zwrotu pieniędzy sprytnie stosując w tym celu "chwyty proceduralne" ? Jeżeli ktoś z Państwa Kupujących spotkał się z podobnym problemem i skorzystał z drogi ubiegania się o swoje pieniądze z allegro protect, oraz znalazłby czas by podzielić się swoim doświadczeniem - to uprzejmie proszę o kilka słów odpowiedzi na tak stawiane pytanie:
jakie DLA KUPUJĄCEGO są plusy i minusy ubiegania się (złożenia wniosku) w allegro protect - w porównaniu do ubiegania się bezpośrednio od sprzedawcy - o zwrot pieniędzy ZA kupiony TOWAR ZWRÓCONY SPRZEDAWCY z racji doręczenia KUPUJĄCEMU przez Sprzedawcę towaru innego, niż SPRZEDAWCA przedstawił w ofercie ?
30dni i zamyka dyskusję Allegro-tak stanowi regulamin i jest tam to napisane, Ty jako kupujący możesz po 14dniach odznaczyć dyskusję jako nierozwiązaną i tak należy robić i wówczas dostajesz możliwość złożenia wniosku do Allegro Protect-to także jest napisane w regulaminie. Ale jak dyskusję zamknie Allegro możesz pisać o wznowienie.