Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, trzy dni temu dokonałem zakupu za pomocą BLIK. Dziś po kontakcie ze sprzedającym okazało się, że niestety nie ma on towaru na stanie i anuluje zamówienie i zwróci pieniądze. Pod anulowanym zamówieniem widnieje informacja, że sprzedawca zlecił zwrot środków i tyle. Nie dostałem żadnego potwierdzenia na e-mail (widnieje informacja "Otrzymasz mejla, gdy sprzedający wyśle pieniądze.") Czy to znaczy, że jeszcze nie odesłał pieniędzy? Z góry dzięki za odpowiedź 🙂
Będzie mail od Allegro i do3dni będą tam skąd wyszły.
Ok czyli czekać za mailem, tak? Pytałem sprzedającego dla upewnienia - twierdzi, że zwrot już wykonał ale niestety nadal nic nie dostałem na maila. Zamówienie nadal widnieje jako "Zakup opłacony", tylko jak się wejdzie w szczegóły to na samej górze widoczna jest właśnie informacja, że "Sprzedający rozpoczął zwrot pieniędzy. Otrzymasz mejla, gdy sprzedający wyśle pieniądze."
Ustawowo sprzedawcama 14dni na zlecenie zwrotu a ile ten zwrot się przemiele przez allegro to może być różnie. Od 1 do 4 dni zwykle zanim się zaksięguje