Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam jacuzzi ale niestety coś chyba jest nie tak. Co 3 dni muszę je dopompowywać ponieważ zmniejsza się ilość powietrza i nie działa filtr więc wszystko piszczy. Po nadmuchaniu wszystko jest ok. Osoba od której kupiłam pisze na swoim profilu, że jest osobą prywatną i nie przyjmuje zwrotów. Czy to oznacza, że nie ponosi odpowiedzialności za swoje produkty???
Jak rozwiązać problem????
Osoba prywatna odpowiada za towar na podstawie rękojmi przez 2 lata. Przez przyjmowanie "zwrotów" rozumie się odesłanie towaru bez podania przyczyny, bo nam się nie podoba i osoba prywatna takich "zwrotów" przyjmować nie musi, ale musi rozpatrywać reklamacje z powodu wad.
Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa opisz wady i zażądaj naprawy, wymiany lub zwrotu wszystkich kosztów. Zapytaj, jak i gdzie odesłać towar. Po 24 godzinach w Dyskusji poproś o interwencję pracownika Allegro. Przy zasadnej reklamacji sprzedawca zwraca też koszt odesłania towaru do naprawy lub wymiany.
Zwrotów nie przyjmuje, ale musi przyjąć reklamację (jeżeli dał gwarancję) albo zwracasz w ramach rękojmi. Każdy sprzedawca czy to prywatny czy firma daje rok lub dwa rękojmi. Jeżeli występuje wada ukryta to zwracasz, musi ci to przyjąć bez marudzenia 🙂
Jeżeli coś będzie nie tak ze zwrotem to są na to przepisy, ale na tym się zna @xyz96 😉
myślałem, że o 07:45 napiszę pierwszy..