
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Rozpocząłem zwrot towaru, bez ustalenia konkretnej formy wysyłki, a w międzyczasie dogadałem się że sprzedającym, na "dyskusja allegro" i chciałbym anulować formularz zwrotu. Jak tego dokonać?
- Etykiety:
-
zwrot
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ni jak. Napisz, że rezygnujesz z rezygnacji.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Komu to napisać? Sprzedającemu? Już jestem z nim dogadamy. Nie chcę, aby allegro myślało że oczekuje zwrotu pieniędzy lub sprzedający oczekiwał towaru
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie można anulować zwrotu, po prostu nie odeślesz sprzedajacy nie zwróci Ci środków.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za informację 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Viper_2002 jak sprzedawca wie to zapomnij o sprawie .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam podobną sytuację - rozpoczęty zwrot, nie ustalona forma wysyłki.
Kupujący ma produkt. Sprzedający ma pieniądze. Poinformowałem sprzedającego że
"Proszę o anulowanie zwrotu". Nie chcę odsyłać produktu, nie chcę zwrotu pieniędzy.
On mi na to "Szanowny kliencie, proszę o anulowanie zwrotu środków w zamówieniu"
Nie wiem gdzie to kliknąć ani gdzie tego szukać nie widzę takiej opcji.
Pytam bo temat ten sam ale przez 2 lata może się coś zmieniło na allegro.
Czytałem gdzieś że tak to można rozwiązać:
Kupujący zgłasza sprzedawcy, że rezygnuje ze zwrotu. Sprzedający w zakładce" Zwroty towarów" wybiera decyzja zwrotowa/odmowa zwrotu/odmowa zwrotu środków i tam wpisuje wyjaśnienie "Ustalono z klientem, że opcja zwrotu została wybrana przez pomyłkę", które otrzyma kupujący i Allegro.
Proszę o poradę. Nie chcę by allegro myślało że sprzedający czeka na towar a kupujący na pieniądze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:41534320 Nie przejmuj się, wbrew pozorom Allegro nie myśli. Jeżeli nie będziesz dopominał się zwrotu pieniędzy lub odesłania zakupu to nikt palcem nie kiwnie i sprawa ulegnie zapomnieniu, przedawnieniu.
Dla Allegro problemem jest właśnie dokończony zwrot, bo wiąże się taki zwrot z koniecznością oddania prowizji (przyznanie rabatu).