Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po moim pytaniu o termin wysyłki, sprzedający przyznał się że nie ma towaru i poprosił abym anulowała zamówienie. Ale nie mam takiej opcji w szczegółach zamówienia.
Poza tym sprzedający dalej ma wystawione na sprzedaż 14 sztuk z terminem dostawy na "za 2 dni".
Jak anulować zamówienie by otrzymać zwrot?
@alwa84 Ty nie masz obowiązku niczego anulować, to sprzedawca nie jest w stanie wywiązać się z umowy, więc powinien niezwłocznie oddać całą wpłatę. Twoje anulowanie nie może być warunkiem zwrotu pieniędzy.
@alwa84 Sprawdź jaki jest status zamówienia. Jeżeli w realizacji, albo został już nadany numer przesyłki, to sprzedający musi zmienić status na nowe i usunąć numer przesyłki. Wtedy pojawi się opcja anulowania zamówienia.