Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zrobiłam zakup, zrobiłam płatność kartą, przez pomyłkę, skontaktowałam się ze sprzedawcą, powiedział, że anuluje zamówienie, aby zrobuć jeszcze raz, z poprawną metoda płatności (miał być przelew z konta firmowego)
Sprzedawca anulował zamówienie ( wysłał screne, że dokonał zwrotu), u mnie jest status, że płatność zakończona, nie ma info o tym , że coś jest anulowane, nie przyszła mi też na maila żadna informacja potwierdzająca anulowanie zamówienia i awrot pieniędzy.
Co teraz, czy ktoś wie jak wygląda taka procedura? jak długo się czeka na zwrot?
@madzioreczek Sprzedawca w takiej sytuacji musi zwrócić wpłatę niezwłocznie, najpóźniej w czasie 14 dni. Jeśli nie masz maila od Allegro, że sprzedawca zwrócił wpłatę, jeszcze jej nie zwrócił.
Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa wtedy szybko zwróci.
madzioreczek Jeśli sprzedawca zleci zwrot wpłaty otrzymasz na maila informację od allegro ,, sprzedający - nick - zwrócił Twiją wpłatę . Informacja przychodzi po pobraniu środków z konta sprzedającego . Bywa ,że w aktualnym momencie sprzedawca wcześniej dokonując wypłaty n ie ma środków na koncie informacja może przyjść z kilugodzinnym opóźnieniem . Środki wrócą na Twoją kartę w 3 dni robocze .