Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Odesłałam towar w ramach zwrotu poprzez Allegro. Sprzedawca nie odebrał przesyłki. Wróciła do mnie.
Zwrot środków otrzymałam po interwencji Allegro. Sprzedawca miał wysłać kuriera, ale nie wysłał. Minęły już 2 tyg.
Pytanie jak długo jestem zobowiązana zabezpieczać towar?
@Kamilla-K2 Napisz do niego i wyznacz mu termin (realny) na odbiór, zobaczysz co zrobi. Później jego problem będzie a ty nie będziesz już musiał go trzymać, chyba że zapłaci Ci za magazynowanie.
@Kamilla-K2 Cześć. Czy próbowałaś nawiązać ponowny kontakt ze Sprzedającym?
Oczywiście że próbowałam. Otrzymałam tylko informację że wyśle kuriera, ale to było 2 tyg temu.
@Kamilla-K2 W takim razie wyślij mu wiadomość ponownie i wyznacz ostateczny termin. Możesz skorzystać z Centrum Wiadomości: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/centrum-wiadomosci/wiadomosci. Daj znać, jak potoczyła się sytuacja.
ok, na razie dziękuję
W piątek upłynął termin jaki wyznaczyłam na odbiór. Sprzedawca się nie odezwał.
I co ja mam teraz z tym zrobić?
Poczekaj do poniedziałku, jak chcesz napisz mu wiadomość że już minął termin i teraz albo zapłaci za magazynowanie ale poddasz utylizacji.
Wygląda na to, że sprzedawca nie tylko mi się naraził. Allegro zawiesiło mu konto, ale wiadomości chyba nadal dostaje?
@LEW433 - nie namawiam żeby kupująca poddała przedmiot do utylizacji, a jak by się zjawił kurier wysłany przez sprzedawcę po przedmiot, a przedmiotu by nie było to nie ty byś musiał zwrócić pieniądze za przedmiot którego nie ma, tylko kupująca.
@Kamilla-K2 np. zlicytuje i przekaż kwotę na cele charytatywne
Przez Ciebie zablokowali sprzedawcę, a ty masz i towar i pieniądze, czy to jest uczciwe.
O jakiej uczciwości piszesz?
Mam na swój koszt ponownie wysłać przesyłkę?
Nie z mojego powodu zablokowali sprzedawcę. Zgłoszeń było dużo więcej.
Po zwrocie pieniędzy usunęłam negatywny komentarz.
Proszę przeczytać pierwszy mój post. Odesłałam produkt do sprzedawcy, ale go nie odebrał. Przesyłka nie była nadana za pobraniem, tylko ze zwrotem Smart Allegro. Więc to moja wina że sprzedawca nie odebrał przesyłki i do mnie wróciła?
A może sprzedawca zachorował i nie mógł odebrać przesyłki, a ty masz przedmiot i pieniądze.
Nie zachorował, pisał że wyśle kuriera. Minęło już 3 tyg i nadal kuriera nie ma.
Więc co ja mam Twoim zdaniem zrobić? Na swój koszt mam obowiązek wysłać przedmiot?
TO MOŻE TEGO PRODUKTU WCALE NIE CHE.
@Halfrunt Mieć pieniądze i towar to bardzo uczciwe. Gorzej jeżeli sprzedawca otwiera bazar a nie ma ani pieniedzy ani towaru. A takich jest wielu.
chwila, czyli ja jestem nieuczciwa, bo mam towar którego nie odebrał sprzedawca i pieniądze? (40zł)
Gdyby sprzedawca odebrał przesyłkę, którą do niego wysłałam, nie byłoby problemu.
Co niektórzy piszą że mam wysłać na własny koszt, a niby dlaczego mam dopłacać? Kto mi zwróci koszty+ koszty i czas dojazdu na pocztę?
Jaką mam pewność że tym razem przesyłka do mnie ponownie nie wróci?
Gdybym była nieuczciwa, nie szukałabym pomocy na forum, tylko zgarnęła kasę i towar. W końcu miał ponad 3 tyg na odebranie przesyłki!
Nie zrobiłam tego, bo zależało mi na tym, by sprzedawca nie był stratny i odesłałam towar, którego on nie raczył odebrać.