Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam dokonałam zakupu towaru zapłaciłam i minelo już 2 tygodnie jak towar powinnam mieć . Nie mam kontaktu ze sprzedającym nie ma ogłoszeń nie ma odpowiedzi moje pytanie co mogę zrobić
W zakładce "moje zakupy" zrób zwrot: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zasady-zwrotow-i-reklamacji/jak-poinformowac-sprzedajacego-o... i otwórz dyskusję ze sprzedającym, po odstąpieniu od zakupu sprzedający ma 14dni na zwrot środków: https://allegro.pl/dyskusje/nowa
@Jagao10 Nie musisz robić żadnych zwrotów, jak Ci ktoś wyżej źle radzi, tylko otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i domagaj się w nim dostawy towaru ub niezwłocznego zwrotu pieniędzy. Zwrot robisz tylko wtedy, gdy sama rezygnujesz z towaru, a nie wtedy, gdy sprzedawca nie potrafi się wywiązać z umowy. Gdyby spór nie załatwił sprawy, po 14 dniach od zakupu możesz złożyć wniosek o zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
xyz96 - dobrze Ci radzi. Nie rób żadnych "zwrotów", gdyż nie masz co zwracać.
Otwórz dyskusję na Allegro, po 24h poproś w dyskusji pracownika Allegro o pomoc.
Wcześniej jednak spróbuj nawiązać kontakt ze sprzedawcą - emai, tel. , sms, media społecznościowe - różne przypadki się zdarzają - może leży w szpitalu - i takie przypadki się zdarzały, a nawet jeszcze poważniejsze.