anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak mogę rościć zwrot pieniędzy za nieotrzymany towar z Chin

wroblos_pl
#7 Wielbiciel#

Zamówiłam towar w maju (wysyłka z Chin), opłaciłam lecz nie otrzymałam. Mailowo dostałam informację, że sprzedający usunął numer listu przewozowego. Kiedy próbuje zgłosić problem z zakupem (nie otrzymałam towaru) to wyświetla się ciągle komunikat, że proszę o cierpliwość, termin nadania twojej przesyłki jeszcze nie minął. Przewidywany termin nadania 13 maja. Serio? Jest połowa września. Co mam w takiej sytuacji zrobić? Bo ani towaru ani kasy nie mam. 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

kostas11
#21 Demiurg#

@wroblos_pl wybierz inny powód 🙂  jak pójdzie dyskusja, będzie po 14 dniach wniosek do Protect 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów