Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymałem towar inny niż zamówiłem i chcę go zwrócić nadawcy.
@Edward2007 Niczego nie zwracaj zanim nie wyjaśnisz tego, najlepiej poprzez dyskusję, zakup na zwykłym :https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa zakup na Allegro Lokalne: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
a daj link do oferty i napisz co się nie zgadza.
@Edward2007 jak zakup smart to masz, darmowy zwrot od sprzedawcy, zaznaczasz reklamacja i wysyłasz, jak zakup poza smartem, napisz że chcesz dostać etykietę lub podesłania kuriera po odbiór reklamowanego towaru 😄
Chyba że to zakup od prywatnego sprzedawcy to składasz reklamację z tytułu rękojmi i odsyłasz na swój koszt a sprzedawca Ci oddaje kasę za odesłanie.
Cześć, @Edward2007. Jeśli zamówienie było realizowane w ramach Allegro Smart! to możesz zwrócić produkt za darmo. Tutaj znajdziesz instrukcję zwrotu.
Jeśli zakup był bez Allegro Smart!, to instrukcję zwrotu znajdziesz w tym artykule.
Kwestię niezgodnego produktu możesz wyjaśnić ze sprzedającym, poprzez rozpoczęcie Dyskusji.