Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam! Złożyłem zamówienie które nie dochodziło do mnie ok. miesiąca.
Nie mogac uzyskać kontaktu ze sprzedawcą wystawiłem negatywną opinię.
Towar dotarł po kilku dniach z telefonicznymi przeprosinami.Po mimo wszystko chcę zmienić na pozytywną opinię lecz nie wiem jak gdyż wyzuciłem caly link z zakupów. Proszę o wskazowki.
@szymo172 Poproś o anulowanie tu:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201
Dzieki ,ale dalej nie mogę wejść w anuluj opinie.
@szymo172 Bo zostałeś niedostatecznie poinformowany.
Przez ten formularz poproś Allegro o usunięcie wystawionej oceny; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201&subjectId=0cf36533-0... Po usunięciu będziesz mógł wystawić ocenę ponownie w zmienionej wersji, o ile nie minęło 90 dni od zakupu.
@szymo172 jeżeli nie minęło jeszcze 21 dni licząc od daty wystawienia oceny, możesz poprosić sprzedawcę o wysłanie do Ciebie prośby o usunięcie oceny. Dostaniesz e-maila z możliwością usunięcia oceny którą następnie możesz wystawić ponownie. Jeżeli minęło już 21 dni to skorzystaj z wysłanego wcześniej linku i skontaktuj się z pracownikami allegro.
@szymo172, cieszę się, że finalnie sprawa dobrze się zakończyła, a Ty otrzymałeś swoje zamówienie. Możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem tego formularza. Opisz w nim proszę swoją sprawę oraz powód zmiany decyzji. Jeśli chcesz, mogę przywrócić to zamówienie do historii Twoich zakupów.
Witam!
Proszę o przywrócenie historii zakupów od 15-12-2020 do 07-01-2021 roku Chodzi o zmianę opini.Konkretnie chodzi o zakup owiewek do mercedesa 211 Nie posiada m numeru oferty. Będę wdzięczny. Pozdrawiam.
Dziękuję!! Sam nie dał bym rady. Pozdrawiam