Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Jak mozna skontaktować się ze sprzedawcą odnośnie zamówienia i złożenia reklamacji po ponad 180 dniach od zakupu? Nr telefonu sprzedawcy wylaczony a nie ma obecnie innych ofert. Zakup był w listopadzie 2019r.
Nie kontaktuj się telefonicznie, tylko pisemnie. Wyślij reklamację na adres mailowy sprzedawcy lub listem poleconym, bez odsyłania towaru. Poczekaj na reakcję. Możesz poprosić o pomoc Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Jeśli sprzedawca mimo to nie odpowie na reklamację, kontaktuj się z rzecznikiem konsumentów - pomagają bezpłatnie.
@Tanatos71 Na początek możesz spróbować tak https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/centrum-wiadomosci/wiadomosci/new-message
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄