Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Miesiąc temu na allegro wygrałam aukcję telefonu Nokia. Opłaciłam przelewem tradycyjnym, gdyż przez Internet się nie dało. Czekałam tydzień. Odezwał się do mnie sprzedawca, że ten telefon który kupiłam jest niesprawny i zapytał czy ma odesłać pieniądze. Powiedziałam by odesłał. Potem otrzymywałam esemesy że on mi za tamten telefon nie zwróci, tylko wyśle inny. Nie zgodziłam się. Obiecał że w poniedziałek pieniądze przekaże na konto. Niestety nadal tego nie zrobił, a kontakt się urwał. Chciałabym wiedzieć, czy ja jestem w jakiś sposób chroniona gdy kupuję na aukcjach allegro, i w jaki sposób mogę odzyskać kasę.
@Client:37420412 Otwórz dyskusję z sprzedawcą: https://allegro.pl/dyskusje/nowajak zakup na AL to tu:, https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIEpo 14 dniach od zakupu złóż wniosek do POK:https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
@Client:37420412 Wyżej masz podany błędny link.
Jeżeli masz problem ze sprzedającym, otwórz spór i tam zgłoś żądanie zwrotu całej wpłaty. Dyskusji ze sprzedawcą przygląda się pracownik Allegro, który Ci pomoże gdy go o to poprosisz. Sprzedawca ma obowiązek odpowiedzieć w sporze w ciągu 24 godzin.
Spór na Allegro; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Spór na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
Jeżeli mimo to nie otrzymasz zwrotu środków, po 14 dniach od zakupu wypełnij wniosek o ich zwrot z Programu Ochrony Kupujących;
https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia