Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry! 😀
Anulowałam zakup ponad 14 dni temu. Do tej pory nie otrzymałam pieniędzy ze zwrotu. Dodam, że kontaktowałam się z sprzedawcą, jednak przez ostatnie 2 dni nie otrzymałam od niego odpowiedzi. Na domiar złego obecnie wycofał on wszystkie swoje oferty i nic nie sprzedaje. Co zrobić w takiej sytuacji?
Moniaas2 po anulowaniu dyskusji nie otworzysz , napisz tu -https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5021-4e3e-ba0f-ae97780a8a09
@Moniaas2 W takiej sytuacji poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Sprzedawca otrzyma ponaglenie i szybko pieniądze odda.
@Moniaas2 sprawdziłam szczegóły tego zamówienia. W tej sytuacji wypełnij proszę wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących.