anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak odzyskać pieniądze za wadliwy produkt skoro sprzedający nie postępuje zgodnie z przepisami

Zofijka11
#1 Nowicjusz

Dnia 14 listopada 2024 r. dokonałam zakupu płyty głównej Asus ROG CROSSHAIR X870E HERO od sprzedawcy extremecompNO za kwotę 2 865,70 zł, z przesyłką kurierską w wysokości 49,00 zł, łącznie 2 914,70 zł.

Po otrzymaniu towaru okazało się, że płyta główna nie działa prawidłowo. Zgłosiłam reklamację i odesłałam produkt do sprzedawcy. Po długim czasie oczekiwania sprzedawca odesłał mi tę samą płytę, twierdząc, że nie stwierdzono wady. Produkt nadal nie będzie działał poprawnie, a reklamacja została rozpatrzona niezgodnie z prawem, ponieważ zgodnie z Kodeksem cywilnym brak odpowiedzi w terminie 14 dni oznacza uznanie reklamacji za zasadną.

Złożyłam wniosek do Allegro Ochrona Kupujących, który został pozytywnie rozpatrzony, jednak otrzymałam tylko częściowy zwrot środków w wysokości 1 457,35 zł, czyli połowę wartości zakupu.

W związku z tym zwracam się o dodatkowe wsparcie i zwrot pozostałej części kwoty zapłaconej sprzedawcy (tj. 1 457,35 zł), ponieważ towar jest niesprawny, a sprzedawca nie uznał reklamacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Proszę o ponowne rozpatrzenie sprawy i o pełny zwrot kwoty zakupu.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

pecela
#20 Guru ⭐⭐

@Zofijka11

Na to, to zwyczajnie jest za późno. Na odwołanie od decyzji w sprawie wypłaty odszkodowania miałeś 14 dni.

 

A co do płyty głównej, to jest ona objęta 3-letnią gwarancją producenta więc możesz ją reklamować w serwisie Asusa. Asus ma wsparcie w języku polskim.

oznacz moderatorów