Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam przedmiot ,który odesłałam sprzedającemu. Sprzedający otrzymał zwrot 29.03. br. i twierdzi ,że zwrócił mi środki poprzez alegro payu w dniu 7.04.. Niestety ja do dzisiaj nie mam pieniędzy zaksięgowanych na koncie.
Otworzyłam więc dyskusje ze sprzedającym, ten wysłał zrzut ekranu z panelu allegro, niejako potwierdzający że przelew został wykonany. Sprzedający twierdzi ,że to Allegro przetrzymuje moje pieniądze.
Ze strony allegro nie ma żadnej odpowiedzi, znalazłam po za centrum sporów jakiś czat i tam napisałam o sprawie , prosili o cierpliwość ze niby wyjaśniają ale znowu jestem pozostawiona bez żadnej odpowiedzi.
Jak skontaktować się z kimś żeby otrzymać pomoc i informacje?
Już nawiązałaś kontakt pewnie niebawem allegro da ci odpowiedź ,sprawdź u siebie czy zwrócone jak mówi sprzedawca środki są na twoim koncie Allegro finanse .
@JoKuKu_2009 Jeżeli sprzedawca naprawdę oddał pieniądze 7 kwietnia, a Ty ich nie otrzymałeś, napisz do Allegro i wyjaśnij to tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f Najszybszy jest czat.
Czat za drugim podejściem okazał się strzałem w dziesiątkę. Okazuje się że przelew dotarł do mnie na konto z którego był puszczany a nie na konto co było podane.
Dziękuję bardzo za pomoc ❤️