Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, zakupiłem produkt u sprzedającego ze spersonalizowaną dedykacją. Sprzedający popełnił błąd w dedykacji. Skontaktowałem się z nim prosząc o naprawę pomyłki. Problem jest w tym, że dzisiaj jest czwartek, a ja potrzebuję produkt na niedzielę i poprosiłem o przesłanie poprawnego produktu do soboty. Sprzedający odmówił, twierdząc, że nie jest to możliwe.
Czy ktoś ma pomysł, jak zmusić sprzedającego do naprawy błędu do najbliższej soboty?
@Client:40957570 dziwię się że sprzedawca nie chce tego naprawić skoro dał ciała 😞 Chyba że nie piszesz prawdy ?
Jak by chciał to nadając jutro do paczkomatu masz w sobotę do odbioru, ale to trzeba chcieć 🙂
Nic nie zrobisz możesz reklamować i odstąpić od umowy bo to istotny błąd z winy sprzedawcy i ze względu że potrzebny na uroczystość i po tym terminie bezwartościowy 😞
Piszę prawdę!
Sprzedawca przyznał się do błędu, ale twierdzi, że najwcześniej produkt dotrze na poniedziałek, a wtedy dla mnie, to już po wszystkim.
Mogę reklamować, odstąpić od umowy, odesłać, ale pozostaję bez prezentu.
A może Allegro może pomóc w tej sprawie?
kostas11 nie znamy szczegółów , a produkt spersonalizowany , trudno dociec jak długo trwa jego ponowne wytworzenie . Jeśli nie ma możliwości zrealizowania w terminie satysfakcjonującym klienta pozostaje zwrot kasy ... i pewnie ocena .
Zamówienie dotarło w dwa dni, więc byłem pewien, że nie będzie problemu z dosłaniem poprawnie wykonanej dedykacji do soboty.
cóż Client:40957570 pozostaje Ci go odpowiednio ocenić . Zrobiłbym to teraz , może to wpłynąć na decyzję sprzedawcy .
@Client:40957570 Przy zakupie produktu spersonalizowanego masz prawo do reklamacji z powodu wad, niezgodności z opisem lub możesz odstąpić od umowy z powodu niedotrzymania terminu dostawy. Jeżeli sprzedający popełnił błąd i towar nie zgada się z Twoim zamówieniem, możesz odstąpić od umowy i zażądać zwrotu wpłaty. Nie możesz zmusić sprzedawcy do wymiany towaru do czasu przez Ciebie określonego. Odstąpić od umowy możesz wysyłając maila z informacją o rezygnacji na podstawie art. 5431 Kc. Po tym sprzedawca musi Ci oddać całą wpłatę, a jeśli mimo to wyśle towar po czasie, możesz go nie odbierać i domagać się zwrotu środków. Jeżeli sprzedawca będzie Ci stwarzał problem; otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś tam o pomoc Allegro.
Jeśli już otrzymałeś towar niezgodny z zamówieniem, możesz złożyć reklamację i odesłać rzecz, a jeśli sprzedawca nie dostarczy towaru spersonalizowanego do czasu dostawy podanego w zakładce Dostawa, możesz odstąpić od umowy.
Czyli zostaję bez prezentu.
😕
@Client:40957570 Niestety takie są realia zakupu na Allegro.
Sprawdzałem jeszcze raz ofertę, na której zakupiłem produkt, bo myślałem, że może sprzedający nie ma już tego produktu, ale okazało się, że w ofercie jest jeszcze kilkaset sztuk. Wynika więc z tego, że to brak dobrej woli ze strony sprzedającego jest problemem z dosłaniem produktu do soboty.
Porażka (:
@Client:40957570 tamten przedmiot zareklamuj i zadaj zwrotu kasy (jak pisze xyz96) a jak ma kilka to kup następny z dostawą do soboty
Niestety na karcie oferty jest już termin dostawy na poniedziałek, więc nici z nowego zakupu. Teraz sprzedający zaproponował wysłanie samej nowej tabliczki. Zdecydowanie odmawia wysłania nowego produktu. Tabliczka dojdzie do soboty a cały nowy produkt nie. Czy to możliwe?
@Client:40957570 to czy dojdzie do soboty to Ci nikt nie zagwarantuje bo z zasady kurierzy ani poczta nie rozwozi paczek w weekendy a jak już to jest to dodatkowo płatne a i tak nie ma gwarancji 😞
więc nadając paczkę w piątek standardowo będzie na poniedziałek 🙂
Client:40957570 nie podaleś żadnych szczegółów dotyczących produktu , a pytasz ,,Czy to możliwe? ,, Nie wiemy jaka jest technologia wytworzenia , co to za produkt . Prześlij link lub numer oferty , wypowiemy się bardziej merytorycznie .
Dzisiaj i tak jest już "pozamiatane", bo muszę coś szybko wykombinować na niedzielę.
Dzięki za dobre chęci.