anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak uzyskać wymianę produktu ze względu na pomyłkę sprzedającego w terminie czwartek-sobota?

Client:40957570
#8 Zapaleniec#

Witam, zakupiłem produkt u sprzedającego ze spersonalizowaną dedykacją. Sprzedający popełnił błąd w dedykacji. Skontaktowałem się z nim prosząc o naprawę pomyłki. Problem jest w tym, że dzisiaj jest czwartek, a ja potrzebuję produkt na niedzielę i poprosiłem o przesłanie poprawnego produktu do soboty. Sprzedający odmówił, twierdząc, że nie jest to możliwe. 

Czy ktoś ma pomysł, jak zmusić sprzedającego do naprawy błędu do najbliższej soboty?

 

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:40957570 dziwię się że sprzedawca nie chce tego naprawić skoro dał ciała 😞 Chyba że nie piszesz prawdy ?

Jak by chciał to nadając jutro do paczkomatu masz w sobotę do odbioru, ale to trzeba chcieć 🙂

Nic nie zrobisz możesz reklamować i odstąpić od umowy bo to istotny błąd z winy sprzedawcy i ze względu że potrzebny na uroczystość i po tym terminie bezwartościowy 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:40957570
#8 Zapaleniec#

Piszę prawdę!

Sprzedawca przyznał się do błędu, ale twierdzi, że najwcześniej produkt dotrze na poniedziałek, a wtedy dla mnie, to już po wszystkim.

Mogę reklamować, odstąpić od umowy, odesłać, ale pozostaję bez prezentu.

A może Allegro może pomóc w tej sprawie?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

kostas11 nie znamy szczegółów , a produkt spersonalizowany , trudno dociec jak długo trwa jego ponowne wytworzenie . Jeśli nie ma możliwości zrealizowania w terminie satysfakcjonującym klienta pozostaje zwrot kasy ... i pewnie ocena .

oznacz moderatorów

Client:40957570
#8 Zapaleniec#

Zamówienie dotarło w dwa dni, więc byłem pewien, że nie będzie problemu z dosłaniem poprawnie wykonanej dedykacji do soboty.

 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

cóż Client:40957570 pozostaje Ci go odpowiednio ocenić . Zrobiłbym to teraz , może to wpłynąć na decyzję sprzedawcy .

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:40957570 Przy zakupie produktu spersonalizowanego masz prawo do reklamacji z powodu wad, niezgodności z opisem lub możesz odstąpić od umowy z powodu niedotrzymania terminu dostawy. Jeżeli sprzedający popełnił błąd i towar nie zgada się z Twoim zamówieniem, możesz odstąpić od umowy i zażądać zwrotu wpłaty. Nie możesz zmusić sprzedawcy do wymiany towaru do czasu przez Ciebie określonego. Odstąpić od umowy możesz wysyłając maila z informacją o rezygnacji na podstawie art. 5431 Kc. Po tym sprzedawca musi Ci oddać całą wpłatę, a jeśli mimo to wyśle towar po czasie, możesz go nie odbierać i domagać się zwrotu środków. Jeżeli sprzedawca będzie Ci stwarzał problem; otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś tam o pomoc Allegro.

Jeśli już otrzymałeś towar niezgodny z zamówieniem, możesz złożyć reklamację i odesłać rzecz, a jeśli sprzedawca nie dostarczy towaru spersonalizowanego do czasu dostawy podanego w zakładce Dostawa, możesz odstąpić od umowy.

oznacz moderatorów

Client:40957570
#8 Zapaleniec#

Czyli zostaję bez prezentu.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

😕

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:40957570 Niestety takie są realia zakupu na Allegro.

oznacz moderatorów

Client:40957570
#8 Zapaleniec#

Sprawdzałem jeszcze raz ofertę, na której zakupiłem produkt, bo myślałem, że może sprzedający nie ma już tego produktu, ale okazało się, że w ofercie jest jeszcze kilkaset sztuk. Wynika więc z tego, że to brak dobrej woli ze strony sprzedającego jest problemem z dosłaniem produktu do soboty.

Porażka (:

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:40957570 tamten przedmiot zareklamuj i zadaj zwrotu kasy (jak pisze xyz96) a jak ma kilka to kup następny z dostawą do soboty

oznacz moderatorów

Client:40957570
#8 Zapaleniec#

Niestety na karcie oferty jest już termin dostawy na poniedziałek, więc nici z nowego zakupu. Teraz sprzedający zaproponował wysłanie samej nowej tabliczki. Zdecydowanie odmawia wysłania nowego produktu. Tabliczka dojdzie do soboty a cały nowy produkt nie. Czy to możliwe?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:40957570 to czy dojdzie do soboty to Ci nikt nie zagwarantuje bo z zasady kurierzy ani poczta nie rozwozi paczek w weekendy a jak już to jest to dodatkowo płatne a i tak nie ma gwarancji 😞

więc nadając paczkę w piątek standardowo będzie na poniedziałek 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Client:40957570 nie podaleś żadnych szczegółów dotyczących produktu , a pytasz ,,Czy to możliwe? ,, Nie wiemy jaka jest technologia wytworzenia  , co to za produkt . Prześlij link lub numer oferty , wypowiemy się bardziej merytorycznie .

oznacz moderatorów

Client:40957570
#8 Zapaleniec#

Dzisiaj i tak jest już "pozamiatane", bo muszę coś szybko wykombinować na niedzielę. 

Dzięki za dobre chęci.

 

oznacz moderatorów