Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, W lipcu 2020 r. zakupiłam Młot udarowy Eurotek z firmy [edycja], młot był potrzebny do remontu łazienki, przy pierwszym użyciu okazało się, że sprzęt jest wadliwy, nie ma udaru i rzegocze w środku.
Odesłałam młot do naprawy gwarancyjnej 12 marca 2021 r. i od tej pory nie mam żadnej informacji o odesłanym sprzęcie. Firma nie odpowiada na maile i nikt nie odbiera telefonów. Jak mogę wyegzekwować zwrot sprawnego sprzętu? Bogumiła
@Client:39545797 Opisz sytuację i poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat i skontaktuje się z Tobą w sprawie reklamacji. Gdyby tego nie zrobił, napisz do Allegro ponownie w tej samej korespondencji, odpowiadając na otrzymane od Allegro powiadomienie.
@Client:39545797 Jak reklamacja to sprzedawca będzie się tłumaczył że wysłał do serwisu, należy reklamować z tytułu rękojmi:https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia-czy-gwarancja/ Oczywiście pisz teraz do Allegro i proś o pomoc:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
@LEW433 To nie ma znaczenia, gdzie wysłał. Nawet przy reklamacji z gwarancji nie może trwać to w nieskończoność, zwłaszcza gdy nie ma karty gwarancyjnej i terminy są nieokreślone. Przeczytaj zapisy Kc odnośnie gwarancji.
Bardzo dziękuję za profesjonalną pomoc 🙂